• Ik snijd mezelf want ik ben een echte emo
    Ik heb zwart aan dus ik ben emo
    Ik heb zwart haar dus ik ben emo
    Ik draag All Stars dus ik ben emo
    Ik ben altijd depri dus ik ben emo
    Ik wil zelfmoord plegen want ik ben emo

    ja, zo'n mensen zijn er dus -.-'
    hoe laag kun je vallen
    ik ken dus zo iemand
    ze zegt dat ze emo is omdat ze zwart haar heeft -.-
    ik ERGER mij aan dat kind

    Ik ben emo want ik heb een zwarte vest aan -.-
    te laag voor woorden vind ik

    IS TOCH?


    Love & Peace

    Jaaa, echt raar enzoo. Echt van die mensen die er bij willen horen.. Nog zo iets
    'In mn klas noemen ze me gothic, maar ik ben een EMO!' Jaa dat zei iemand laatst tegen mij. En ik zo wtf.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Dude hoe focking laag is da? -.-'

    Lol, zou er zo'n sletje dat tegen mij zeggen lach ik die gewoonweg vierkant uit x'D


    What's wrong whit loving someone?

    De mensen die dat zeggen zijn gewoon zielig als je dat van je zelf zeg ben je gewoon een wannebie(DUHH!)


    You can't touch music but music touch you

    Ja man, ik heb zwart haar, DUS ik ben emo.
    En als jullie zeggen dat ik niet emo ben hebben jullie pech, want ik BEN emo.
    [/sarcasme]


    I recycle my thoughts.

    HahaxD LachwekkendxD zOO belachelijk dat het grappig wordt.

    Ooh dat is inderdaad heel vervelend >.<
    Het stereotype dat je hierboven noemt ken ik ook ja =.=" Zo is like de helft van de alto's op onze school. =.="
    Nog erger: Ik heb ook zo'n vriendin, en die loopt altijd in knalroze trainingspakken enzo, luistert nou niet bepaald naar emocore e.d, maar ze claimt dat ze zich 'emo' voelt, omdat ze depressief is. En dan niet eens sarcastisch bedoelt ofzo, ze meent dat gewoon =.='' Gaat ze helemaal fotos van zichzelf maken terwijl ze huilt. =.='' Like: I NEED ATTENTION =.='' kWordt er echt gestoord van :S


    Mew <3

    Dus.... Als je een emo bent moet je ontkennen.... Hmmm,,,, Ik ben geen emo!.... Okey nu ben ik dus emo toch?

    Dus.... Als je een emo bent moet je ontkennen.... Hmmm,,,, Ik ben geen emo!.... Okey nu ben ik dus emo toch?


    WTF xD

    Ja man, ik heb zwart haar, DUS ik ben emo.
    En als jullie zeggen dat ik niet emo ben hebben jullie pech, want ik BEN emo.
    [/sarcasme]

    Whaa geweldig ='D
    Maar wel gelijk ><


    Tanya is de beste.

    bij mij in de klas, zegt iedereen (exept me) steeds dat emo's zich snijden enzo. dat vind ik echt zo stom. je wordt geen emo door je te snijden, want dan ben je gewoon een kind met een probleem (A)

    (...)

    WTF xD


    ohh gawd... mensen wat zijn jullie niet helemaal honderd... Jullie ontkennen toch dat jullie geen emo zijn, dus zijn jullie het wel want jullie ontkennen!

    Want je bent toch geen emo als je zegt dat je er wel een bent?! Dus als je ontkent ben je er een

    Want je bent toch geen emo als je zegt dat je er wel een bent?! Dus als je ontkent ben je er een


    eeh, raartje :Y)


    Love & Peace

    (...)

    ohh gawd... mensen wat zijn jullie niet helemaal honderd... Jullie ontkennen toch dat jullie geen emo zijn, dus zijn jullie het wel want jullie ontkennen!


    Er zijn emo's die het ontkennen omdat het moet.
    Er zijn emo's die het ontkennen omdat ze er beschaamd voor zijn.
    Er zijn emo's die het ontkennen omdat ze gewoon niet geloven dat ze emo zijn.
    Er zijn namelijk OOK normale mensen die het ontkennen omdat ze het gewoon niet zijn. O.o Duh xD

    En trouwens:
    Waarom stoppen jullie gewoon niet met de "wannebe's" uit te lachen. Ik bedoel, laat ze tog doen. Misschien mogen ze geen emo zijn ofzo en willen ze het zo graag dat ze zeggen dat ze het zijn ofzo.