• De stelling van vandaag luidt:
    Naast Moederdag en Vaderdag zou er ook een Kinderdag moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Suffer schreef:
    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.


    Happiness hit her like a train on a track

    ._____.


    I live for the applause, you will die for it.

    oneens, vind moederdag en vaderdag ook onzin, want je houdt toch het hele jaar door van je ouders

    Suffer schreef:
    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.


    Agree.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    elke dag is kinderdag :Y)


    dig that!

    Suffer schreef:
    Zo kun je wel aan de gang blijven. Ik vind het eigenlijk onzin. Je moet sowieso gewoon trouw aan je ouders blijven en dat niet alleen doen op de dag die daar speciaal voor bestemd is. Oneens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sinterklaas = kinderdag


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Kinderdag? Ik dacht dat het dat elke dag wel was. Geen een ouder vergeet zijn eigen kind.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oneens, kinderen worden al veel vaker verwend dan de ouders
    en je hoort elkaar niet op 1 speciale dag cadeautjes te geven, als je snapt wat ik bedoel

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 14:47 ]


    Neon naui jeonbuya.

    kinderdag bestaat toch al maar dan in andere landen, toch?

    en we hebben toch sinterklaas xD


    I live in myn own Cinderella story .

    MacGregor schreef:
    Niet perse. Het gaat om het gebaar, niet om een of andere officiele onzin. (:
    En je liefde voor iemand kan je ook op een gewone dag tonen. Daar is niets mis mee.


    I'll live every second like it is my last one <3

    RASPBERRYx schreef:
    elke dag is kinderdag :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Er is al een kinderdag, op 28 december. Dag van de onnozele (onschuldige) kindere. Net als moederdag is dit gewoon een christelijke feestdag. Het is alleen wel allemaal te commercieel geworden tegenwoordig.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 15:59 ]


    Live Your Life

    Mensen xD kinderdag = sinterklaas xD die bestaat dus al LANG!!! xD

    srry, ben beetje vaag bezig, maar hij bestaat dus al :P en dat vind ik wel leuk :P niet dat ik het nog vier hoor xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Zoals mijn moeder altijd zegt;
    Elke dag is kinderdag.


    we were young but we were blind.