• Ja, er zit een vervelende vlieg hier, dus ik irriteren daaraan, en toen ging de vlieg op de muur zitten, en toen ging ik mijn mobieltje naar hem gooien, maar ik raakte niet, en nu zitten er weér heel veel krasjes op door die kut vlieg.

    Ö mag ik hem doodmaken?(N)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    WELCOME TO THE CLUB
    voor mobieltjes die de raarste dingen hebben meegemaakt en daarom veel krassen hebben.

    Amen [A]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ö mag ik hem doodmaken?(N)
    Graag.

    WELCOME TO THE CLUB

    voor mobieltjes die de raarste dingen hebben meegemaakt en daarom veel krassen hebben.

    Amen [A]
    Stom is dat he? Ik rende een keer de zee in, terwijl ik nog mijn mobiel in me zak had. Maar hij deed het nog want hij was aant zoemen en trillen!

    (...)Stom is dat he? Ik rende een keer de zee in, terwijl ik nog mijn mobiel in me zak had. Maar hij deed het nog want hij was aant zoemen en trillen!


    Nou die van mij is al overreden door een auto x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wie gooit er nu ook zun mobieltje naar een vlieg, als je weet dat ie op de muur zit x']
    Er bestaat zoiets als: VliegenmeppersxD

    OMG ieuw vlieg!
    Is het zo een kei dikke vlieg die veel lawaai maakt?
    Dan ben ik er bang van! xD

    Hel Yeah Vliegn Suckn ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik gooide vandaag mijn mobiel 2 keer tegen de muur.
    btw,
    JOELIA *kwijl*
    Ik ben het,
    EVALIENA

    is de vlieg al weg??? o_O


    i need you like a heart needs a beat.

    my mob. was een keer vn de trap gedondert en khad hm een keer naar me susje gesmeten ,,en hij leeft ook nog steeds :8
    Maar hij komt alleen wel uit de tijd voor christus fsoo wnt er sit geen eens bluetooth op .. laat staan een camera.
    En veel succes met je vlieg


    Crack a bottle

    xD ik krijg "gratis"mobieltjes op school xD

    ik word niet echt gewaardeert omdat ik alternatief ben dus zijn er van die sukkeltjes die hun mobiel naar me gooien (en dan denken dat ik hem ga trug geven)

    hoef ik mooi geen nieuwe te kopen xD

    en over die vlieg hang van die plak stips op je kamer :P


    You can never wear to much black