• Vandaag heb ik echt iets fout gedaan, want ik ben superonhandig.
    Ik liep met de stofzuiger de trap af, en ik gleed toen uit, en heb nu een bult op m'n been.
    En daarna liep ik tegen de muur. haha.
    En net ging ik douchen, en toen gleed ik in de douche uit, en toen kwam me vinger vast te zitten ofzo? En nu bloed m'n vinger dood.

    Hebben jullie ook zulke dagen?
    En wat is het onhandigste dat jullie óóit hebben gedaan? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ja, en daar kan ik nu even niet op komen
    beterschap :3

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 13:57 ]

    tegen een dik ijzerdraad aangkanlt met mijn been hij was helemaal paars,groen blauw

    Pechvogel D:

    Ehm, als ik de trap afloop loop ik bijna altijd met mijn schouder tegen de muur als ik de deur door ga, hehe. En een keer stond de deur open, wil ik er door lopen stoot ik mijn hoofd tegen de deur ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Over de drempel struikelen voor Strify's neus, waardoor hij me nu (als hij zich mij herrinerd) herrinerd als het meisje dat voor zijn voeten viel. ;x


    -

    Vrijdag, ik stond uit mijn raam te kijken. Draai me om en toen liep ik tegen de muur en nu heb ik nog altijd een bult op mijn kop.

    Ik heb zoveel onhandige momenten, ik kan er echt niet opkomen : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb waarschijnelijk mijn staartbeentje gebroken. En we kunnen morgen maar naar de dokter gaan.
    Het gebeurde allemaal op de donderdag van de eerste week van de kerstvakantie, 2009. Ik moest die middag naar de kapster. Niet erg, ik zou wel voorzichtig rijden met mijn fiets. Maar toen duwde mijn moeder een twee dozen pralines in mijn handen, in een plastic zak weliswaar, en zei dat ik die ook maar naar de vader van mijn stiefvader moest brengen. Toen wist ik al dat het verkeerd zou aflopen. De hele rit heb ik gevreesd voor mijn leven, en de verdomme allerlaatste bocht gleed ik uit. En nu is mijn staartbeentje waarschijnelijk gebroken. De pralines hebben het gehaald, mocht je dat toch nog iets schelen. De dozen waren niet opengevallen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Concentrate schreef:
    Ik heb waarschijnelijk mijn staartbeentje gebroken. En we kunnen morgen maar naar de dokter gaan.
    Het gebeurde allemaal op de donderdag van de eerste week van de kerstvakantie, 2009. Ik moest die middag naar de kapster. Niet erg, ik zou wel voorzichtig rijden met mijn fiets. Maar toen duwde mijn moeder een twee dozen pralines in mijn handen, in een plastic zak weliswaar, en zei dat ik die ook maar naar de vader van mijn stiefvader moest brengen. Toen wist ik al dat het verkeerd zou aflopen. De hele rit heb ik gevreesd voor mijn leven, en de verdomme allerlaatste bocht gleed ik uit. En nu is mijn staartbeentje waarschijnelijk gebroken. De pralines hebben het gehaald, mocht je dat toch nog iets schelen. De dozen waren niet opengevallen.


    Dat is toch al 3 maanden geleden, ongeveer?
    Waarom ben je niet eerder naar de dokter geweest? o.o


    Smiling but close to tears.

    Closure schreef:
    Ik heb zoveel onhandige momenten, ik kan er echt niet opkomen : D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben deze week nog heel pijnlijk van de trap gevallen.. :'d

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 14:27 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha xd ocharme
    Jaren geleden was ik nog hele goede vrienden met m'n buurmeisjes. & eentje had paarden, stallen enz blablabla alles erop en eraan xd En ik moest van m'n ma naar huis en ik was ZO kwaad dat ik tegen zo'n elektrische draad ben gelopen, met m'n mond ;o de stroom stond niet op maar mijn mondhoeken bloedde enorm xd Dat ga ik nooit vergeten :Y)


    Don't be a drag, just be a queen.

    BOUM schreef:
    Ik ben deze week nog heel pijnlijk van de trap gevallen.. :'d


    Oh, doet het nog pijn?
    En telkens als ik jouw naam zie denk ik aan: BAM. haha.


    Smiling but close to tears.

    Closure schreef:
    Ik heb zoveel onhandige momenten, ik kan er echt niet opkomen : D


    None but ourselves can free our minds.

    ik ren keer op keer weer tegen de deur naar de hal aan xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    jackstrify schreef:
    Over de drempel struikelen voor Strify's neus, waardoor hij me nu (als hij zich mij herrinerd) herrinerd als het meisje dat voor zijn voeten viel. ;x
    `
    Dat is niet onhandig, maar jaloersmakend :Y)