• Ik ga aan een nieuw verhaal beginnen "Undercover lovers" en zoek nog een paar rollen.
    ~[url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=55770[/url]Vorige topic.[/url]


    Aimée staat bekend als het mooiste en leukste meisje van de school en lijkt alles goed voor elkaar te hebben. Ze heeft de rijkste vrienden, een superknap vriendje en vele minnaars. Twee jongens proberen te achterhalen waarom iedereen juist voor dit meisje valt. Hoe krijgt ze het voor elkaar dat elke jongen –inclusief henzelf- voor haar door de knieën gaat? Hoe zit haar leven in elkaar? Om die en meerdere vragen te beantwoorden geven ze haar voor haar verjaardag een tas cadeau. Wat Aimée niet weet is dat er een ingebouwde verborgen camera in zit, die live-verbinding heeft met de laptop van de jongens. Eindelijk kunnen ze aan haar geheimen komen. Maar wat als ze zich schuldig gaan voelen? Willen ze nog wel kijken naar wat ze allemaal doet?


    Rollen beschikbaar;

    - Vriendje Aimée - Penn Lawrence
    - Twee jongens die de tas geven - Seth Blake & Zeke Lee.
    - Beste vriendin Aimée - Renée Lemaire.
    - Zusjes Aimée - Libby Fissher en Beau Fissher.

    Informatie die ik nodig heb;

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:
    Foto:

    Ik kies de beste, niet de eerste.
    Sorry als je het niet bent geworden, maar sommige rollen zijn blijkbaar erg in trek. :3


    De proloog is er:[url=http://www.quizlet.nl/chapters/154251/prologue--when-love-takes-over/ [/url]Klik. [/url]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 23:26 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga voor beste vriendin

    Naam: Renée Lemaire
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, als ze je moet, Bitchie, kan moeilijk geheimen behouden, flapuit, snel geraakt
    Extra: hondje, Chanel (chiwawa), rotbedorven door mama en papa, heeft eigen platina bankkaart, heeft al een auto klaarstaan. Ze is niet erg trouw met jongens, maar aan Aimée is ze heel trouw. Allergisch voor noten, lievelingsserie is NCIs (hoe vreemd het ook mag zijn)
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 20:41 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heb je een lijstje x'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    wat moet ik invullen?:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    als je eraan begint laat je het me dan weten? ik ga de rollen niet invullen want ik ben daar zelf niet goed in


    Change, the only good thing in this world.

    Ik wil de zus doen (:
    Geef me even tijd.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik doe wel het zusje :'D
    Naam: Libby
    Leeftijd: 8
    Karakter: Irritant, nieuwsgierig, soms lief
    Extra: /
    Foto: http://www.childstarlets.com/lobby/bios/portraits/ryan_newman13.jpg


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    zusje
    Naam:Sam
    Leeftijd:13
    Karakter:
    sam is erg slim, en laat dat ook altijd merken. ze verbeterd graag mensen, daarom irriteren mensen zich vaak aan haar. maar ze heeft ook haar goeie kanten, ze is erg lief en zal je nooit laten zitten. alleen de mensen die ze haat, pest ze en vernederd ze graag
    Extra:vriendje jake
    Foto: sam

    goed?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Deborah
    Leeftijd: 19
    Karakter: Eigenwijs, Zelfstandig, Soms een tikkeltje arrogant, Soms lief, Staat wel altijd voor haar vrienden klaar.
    Extra: Houd van piercings en tattoo's
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=141850
    Rol: Zus Aimée.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 20:19 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Naam: Seth Blake
    Leeftijd: 16 [even oud als het hoofdspersonage I'm guessing?]
    Karakter: Seth is nieuwsgierig, deels waarom hij de actie op poten zet met zijn vriend. Verder is hij grappig en droog en deinst hij niet achteruit voor sarcasme. Ook is hij beetje verlegen, maar hij is een geweldig acteur, dus dat verbergt hij makkelijke. Seth is zo'n persoon die overal onderuit weet te muizen tot grote ergernis van menig mens. Hij is niet dom, soms wel een beetje traag van begrip en artistiek aan gelegd.
    Extra: Hij houdt van schilderen en tekenen en kan een beetje saxofoon spelen.
    Foto: Seth En nogmaals
    Rol: Een van de jongens

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 20:45 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het zusje dus.
    Naam: Beau
    Leeftijd: 15
    Karakter: Eigenwijs, vriendelijk tegen iedereen, lui, ochtendhumeurig, fladdert van het ene vriendje naar het andere, slim.
    Extra: Beau houdt van haar zus, maar ze haat het om in haar schaduw te staan. Dus geniet ze er soms stiekem wel van als haar zus problemen heeft.
    Foto

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 20:40 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Naam: Zeke Lee
    Leeftijd: 16
    Karakter: Gemoedswisselend, slim, sarcastisch, zelfzeker, stoeferig
    Extra: Een van de jongens die de tas geeft, houdt van skateboarden en is goed met camera's
    Foto: http://hotcelebs.today.com/files/2009/05/josh-hutcherson.jpg


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik heb alleen nog maar de rol voor het vriendje nodig. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik wil er nog wel één ontwerpen ^^ -wordt geport door een nieuwsgierige Dorien-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Andy Stone
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Lief, betrouwbaar, grappig, sarcastisch, kan zeer goed troosten, creatief, behulpzaam.
    Extra: Heeft 1 zus Alyssa .
    Foto: http://www.mamapop.com/photos/uncategorized/2008/05/20/drakebell400.jpeg


    I found myself in Wonderland.

    Naam: Penn Lawrence
    Leeftijd: 17
    Karakter: Penn is een levende knuffelbeer. Hij is lief, beschermend en heel romantisch. Ook al zegt hij niet al te veel, het zijn die kleine dingen waar je verliefd op wordt. Op zich heeft Penn niet echt de kwaliteiten om populair te zijn. Hij is niet arrogant of gemeen, maar om de één of andere reden droomt elk meisje van hem. Verder is hij intelligent, maar haalt hij zelden goeie punten, omdat het hem niet interesseert. Hij durft soms wel de rebel uithangen, waardoor hij nog aantrekkelijker overkomt.
    Extra: Rijdt rond in een 69 Chevrolet Camaro -door pappie betaald- en heeft een jongere broer, die evenveel succes heeft bij de meisjes om hele andere redenen.
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 21:26 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.