• Ik had net in een keer inspiratie,, wel een beetje té fantasierijke.. Ik heb nu dit:

    A Pirates Life For Me???

    Naam: Sira
    Leeftijd: 12
    Karakter: Stoer, beetje maf, veel fantasie, pirates of the caribbean verslaafd, avontuurlijk, NIET romantisch. Niet snel bang.
    Uiterlijk: blonde haren tot aan haar schouders, een jongensachtig gezicht.
    Sira heeft een hekel aan school, ze zit iedere dag weer op haar stoeltje! Ze wil vrij zijn! Sira is geadopteerd, ‘haar ouders hebben’ haar gevonden in een mand die voor hun huis stond. In de mand zat ook nog een fles rum.

    Sira zit aan haar huiswerk, waar ze echt geen zin in heeft. De verleiding om de tv aan te zetten is groot, en na een paar minuten geeft ze zich er aan over. Er is Pirates of the Caribbean op tv, Sira houdt van die films. Ze kent ze uit haar hoofd. “Ik zou daar graag willen zijn.. Met een schip over zeeën, lekker vechten.” Ze fantaseert dat ze op de boot zit.

    Die avond ligt ze in bed. Ze MOEST gaan slapen. Maar dat doet ze nooit. Sira is erg goed in tekenen, en ligt ‘the black pearl’ na te tekenen. Dan hoort ze getik op haar raam. Sira denkt dat ze het verbeeld. Maar dan wordt er weer getikt. Ze staat op en loopt voorzichtig naar het raam. Er wordt wéér op de ruit getikt. Ze doet de gordijnen open, niks. Vreemd, denkt Sira. Sira kijkt naar de sterren. Ze doet bijna automatisch de balkondeur open (jaaa ze heeft een balkon) en gaat naar buiten. “Wauw,” zegt Sira. “Ja mooi hè!” zegt een stem achter haar. Opeens voelt ze een doekje voor haar mond, en alles wordt zwart.

    Ik weet niet of het de moeite waar is om verder te schrijven, ben bang dat het een vreselijk slecht verhaal wordt. (met te veel fantasie)


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Mij persoonlijk spreekt het niet zo aan, sorry.

    ik stem voor ja!
    maar dat doe ik natuurlijk altijd want ik vind jou verhalen gewoon heel vet xd

    UNCOMMON schreef:
    Mij persoonlijk spreekt het niet zo aan, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    moest moet moet zijn


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    UNCOMMON schreef:
    Mij persoonlijk spreekt het niet zo aan, sorry.


    I need you like a heart needs a beat

    thankzz,,, ik verzin iets anders :P


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Ik vind dat je verder moet gaan.
    Ik ga het dan zeker lezen.
    Trouwens, een beetje fantasie kan geen kwaad.
    Daar hou ik wel van, lekker onrealistisch.
    Was mijn leven ook maar zo spannend denk ik dan.
    Daarom schrijf ik ook story's.
    Maar dan denk ik jaloers: Was ik dat maar...
    Dus doe alsjeblieft verder <3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov