• Ik weet het niet, maar misschien video's uploaden op Quizlet?
    Of kan dat al, maar weet ik het gwn niet?
    Ik bedoel zoals je foto's kan uploaden, maar dan met video's. Zoals je op Netlog kan doen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 16:32 ]

    Nee, dat kan niet =) Tenminste, ik neem aan dat je in je fotoboek bedoeld?
    Sorry, ik lees je vraag verkeerd. Hm, ik weet niet of ik daar voor ben eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 16:30 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind het wel een leuk idee, maar ik weet niet of het gaat lukken, ik denk dat Quizlet daar sloom van word. maar als het kan, ben ik zeker voor!

    Captivity schreef:
    ik vind het wel een leuk idee, maar ik weet niet of het gaat lukken, ik denk dat Quizlet daar sloom van word. maar als het kan, ben ik zeker voor!


    None but ourselves can free our minds.

    Daar word Q sloom van. Als er al een bewegend plaatje op Q zit, duurt het (té ) lang voor dat de pagina helemaal geladen is en dat is er vervelend. Dus tegen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 17:03 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom? Dat is toch onnuttig? Zet gewoon je filmpje op youtube en plaats dan een link op je profiel en trouwens Quizlet gaat daar sloom van worden (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Waarom? Dat is toch onnuttig? Zet gewoon je filmpje op youtube en plaats dan een link op je profiel en trouwens Quizlet gaat daar sloom van worden (:

    Dat kan ook.


    When you can live forever, what do you live for?

    SnowEyes schreef:
    Daar word Q sloom van. Als er al een bewegend plaatje op Q zit, duurt het (té ) lang voor dat de pagina helemaal geladen is en dat is er vervelend. Dus tegen.

    Dan word Q denk ik super langzaam.
    Dus ik ben tegen.


    Smiling but close to tears.

    Closure schreef:
    Waarom? Dat is toch onnuttig? Zet gewoon je filmpje op youtube en plaats dan een link op je profiel en trouwens Quizlet gaat daar sloom van worden (:

    Sorry, maar hierbij denk ik echt: 'Waarom in godsnaam is Youtube er?'


    Let the Night embrace you

    Tegen, zo worden alle site's hetzelfde, en bovendien word Q. er sloom van..


    Alis volat propriis.