• http://img697.imageshack.us/img697/6712/setlistbmp.jpg

    Echt of niet? Het lijkt mij niet logisch dat ze afsluiten met Für Immer Jetzt. Maar goed, wat denken jullie?

    Edit: Ik denk dat hij fake is, ze hebben namelijk gezegt alle nummers van het nieuwe album te spelen. Dit zijn er eigenlijk echt te weinig.
    Edit2: Dit is de setlist van de soundcheck, so don't worry, be happy :Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 18:58 ]


    -

    Mij maakt het niets uit welke nummers ze spelen, als het maar leuk wordt :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zolang het Duits is, maakt het me niet zoveel uit :'D

    Anarchy schreef:
    (...)

    Mee eens. (:

    + Stiekem vind ik Phantomrider mooier.


    Bij die twee ben ik er zelf nog niet uit welke ik mooier vind, maar het lijkt me nou eenmaal logisch dat ze Phantomrider gaan spelen, want die zangeres zal vast wel eigen dingen aan het doen zijn dus niet mee touren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Allison schreef:
    Mij maakt het niets uit welke nummers ze spelen, als het maar leuk wordt :Y)



    AMEN.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gelukkig isie niet echt O_o
    Ik wil Schrei en Spring Nicht, Geh en An Deiner Seite namelijk ook.:$


    ok

    nou , me likes _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Saviour schreef:
    (...)

    Bij die twee ben ik er zelf nog niet uit welke ik mooier vind, maar het lijkt me nou eenmaal logisch dat ze Phantomrider gaan spelen, want die zangeres zal vast wel eigen dingen aan het doen zijn dus niet mee touren.


    Toen ze Geisterfahrer speelden bij Mario Barth was Jana er ook niet bij, dat stukje dat zij zong was op de band. Oké, het was sowieso niet live, maartoch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mij maakt het allemaal niet uit, het zijn allemaal leuke liedjes. (: