• De stelling van vandaag luidt:
    De mode tegenwoordig is erg geseksualiseerd, met name kinderkleding

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    it's so empty living behind these castle walls

    Ahahahahahahahaha, oneens dus. Voor pubers en tieners maar kinderkleding ...


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    Ahahahahahahahaha, oneens dus. Voor pubers en tieners maar kinderkleding ...


    Life is a beautiful struggle

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    None but ourselves can free our minds.

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm... Ik weet niet....

    Doe maar eens, kinderkleding is tegenwoordig ook veel te bloot en aangezien je tot 18 jaar ook nog onder kinderen valt, is het waar want het is allemaal zo bloot en er vaag ontworpen :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hmm... Ik weet niet....

    Doe maar eens, kinderkleding is tegenwoordig ook veel te bloot en aangezien je tot 18 jaar ook nog onder kinderen valt, is het waar want het is allemaal zo bloot en er vaag ontworpen :|


    Nou, tegenwoordig noemen we het 'tieners' en 'pubers' maar je hebt wel gelijk. ;)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Hangt er vanaf of je in een sexshop voor kleding gaat kijken of bij de H&M. :')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 0:23 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee hoor. Dat we nou niet allemaal in nonnenpakjes rondlopen lijkt me logisch.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..


    Everything is worse without music.

    oneens


    Never mess with a girl, you get hurt

    Ligt eraan hoe je over kleding denkt. Er zijn altijd wel van die boeren die een kort rokje met ruffles al té sexy vinden.
    En tienerkleding is nou ook niet bepaald sexy, dat maken die kinderen er zelf van.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik koop geen kinderkleding -logisch- geen idee dus.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Washington schreef:
    Nee. We laten wel meer zien dan vroeger maar om het nou gelijk seksueel te noemen..

    Niet persé, het is meer hoe je het draagt, dat maakt het seksueel. Onder een bloot shirtje kan nog altijd nog een shirtje, weetje.


    Life is hard and then we die