• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet verplicht op een sport zitten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    JoJudicious schreef:
    Waarom?
    Je hebt minstens 'n halfuur beweging per dag nodig en die krijg je ook als je bijvoorbeeld naar school/werk fietst.
    En als je voeding goed is, dan zou er geen specifieke reden moeten zijn om verplicht te gaan sporten.
    Behalve als je 't echt leuk vind en er andrenaline van krijgt.
    Kort gezegd; Ik ben 't oneens met de stelling.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens, ik heb een hekel aan sport, en ik ben vast niet de enige.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt ook school al sport. En het is iets dat je vrijwillig doet. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    nee,
    je moet het vrijwillig doen en bij sommige mensen bewegen ze al genoeg zonder uberhaupt op een sport te zitten. Door banen met veel beweging of heen en weer fietsen... of door gewoon extreme dingen zoals de mount everest te beklimmen te doen xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    thegirl schreef:
    Ik vind van wel. Er zijn misschien mensen die er nooit aan hebben gedacht om een bepaalde sport te beoefenen, en door een verplichting merken ze dat het toch wel leuk is. En er zijn zoveel sporten, voor ieder wat wils toch? Plus het is zoveel gezonder. Kijk nu, er zijn enorm wat mensen zonder conditie of die overgewicht hebben.


    Ik denk dat mensen die mens ziektes hebben, geen sport kunnen kiezen die bij hun past, omdat ze overal vermoeid op zijn. En mensen kunnen sporten niet betalen! Op school word al best wel veel aandacht aan sport gegeven vind ik!

    Vallen drummen, bas spelen en gitaar spelen ook onder een sport [:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 15:02 ]


    I'm your bitch [:

    Suffer schreef:
    Ieder heeft zijn eigen keuze daarin. De een houdt zijn lichaam op peil door middel van sport, de ander heeft het niet nodig want zit goed qua gewicht etc, en er zijn ook weer mensen die het nodig hebben maar het niet doen.
    Ik vind niet dat je ze moet verplichten, iedereen mag 't zelf weten.
    Waarom iemand iets verplichten als de contributie geld kost?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crimineel schreef:
    Oneens, want op school heb je al gym/lichamelijke opvoeding, dus dan vind ik dat je niet op een sport hoeft.


    Hope goes lost but never dies.

    MrHangover schreef:
    (...)

    Ik denk dat mensen die mens ziektes hebben, geen sport kunnen kiezen die bij hun past, omdat ze overal vermoeid op zijn. En mensen kunnen sporten niet betalen! Op school word al best wel veel aandacht aan sport gegeven vind ik!

    Vallen drummen, bas spelen en gitaar spelen ook onder een sport [:


    Daar heb je zeker een punt. Maar dan zouden ze sport op school moeten afschaffen, of verminderen. En de gewone sporten zouden dan moeten gesubsideerd worden.
    Maarja, misschien heb je wel gelijk. Dit zou moeilijk gaan voor mensen met ziektes enz.
    Het leek me wel een goed idee, maar bij nader inzien toch niet goed toepasbaar (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Oneens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nee! Als je niet wilt sporten, dan hoef je dat ook niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Oneens.
    Ik vind dat je niks verplicht bent.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens
    Ikzelf heb een hekel aan sport en toch ben ik helemaal niet ongezond ofso. Ik ben super onhandig , en dat echt in elke sport, elk uur sport ( L.O.) mij gewoon pure vernedering. Ik ben liever creatief bezeig. Als mensen wel graag sport doen is dat leuk voor hen, maar de mensen die het niet gaarg doen moeten niet verplicht worden

    oneens; ik HAAT sport