• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet verplicht op een sport zitten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    neeeeeuh!
    soms is het ook logistiek niet mogelijk :') en gedwongen lijkt me wat sterk :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eih nee. Ik wil niet sporten! (N)


    Some people make the world special just by being in it

    wat een achterlijke stelling.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Crimineel schreef:
    Oneens, want op school heb je al gym/lichamelijke opvoeding, dus dan vind ik dat je niet op een sport hoeft.

    ik vindt van niet het is je eigen beslising en als ze mensen gaan dwingen gaan ze zeker niet graag doen het is zoals bij mij op school lo doe ik niet graag maar mijn sport tennis doe ik wel graag omdat ik er zelf voor heb gekozen


    just be yourself and live your own life

    ik zal maar zeggen,
    het is je eigen keus.
    al is het wel gezond om genoeg beweging te krijgen.

    Dat is niet verplicht.
    Als je het leuk vindt, doe je het. Zo niet, dan doe je het niet.
    Wat is het probleem?


    Where there is a sea there are pirates...

    Vind van niet omdat je zelf kiest of je het wil. Als je het echt niet kan ofzo dan moet je niet maar het is soms wel handig omdat je zo je conditie op pijl houd.


    I've lost my muchness huh??

    Dat vind ik niet ;D


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    Sport is iets wat je zelf wil en er zijn nu eenmaal mensen die niet graag aan sport doen. Dan doen ze dat toch niet? Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die niet graag foto's maken, dat gaan ze toch ook niet verplichten dan? Oneens (:

    JoJudicious schreef:
    Waarom?
    Je hebt minstens 'n halfuur beweging per dag nodig en die krijg je ook als je bijvoorbeeld naar school/werk fietst.
    En als je voeding goed is, dan zou er geen specifieke reden moeten zijn om verplicht te gaan sporten.
    Behalve als je 't echt leuk vind en er andrenaline van krijgt.
    Kort gezegd; Ik ben 't oneens met de stelling.

    Nee, je hebt het recht om te kiezen of je sport of niet. Op den duur wordt alles voor je beslist, hoe je je huis bouwt wanneer je naar school gaat en nu ook nog dat sport ? Er moet toch nog een beetje vrijheid zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Helemaal mee oneens. Sporten moet leuk blijven.Er zijn kinderen die echt een grote hekel hebben aan sport of aan één bepaalde sport. Ik weet zelf nog hoe ik vroeger was: ik keek weer elke keer tegen dinsdag aan omdat we dan moesten gaan zwemmen. Dat was dé hel voor mij. Dansen doe ik dan weer wel supergraag (is ondertussen mijn hobby geworden).

    WILLIAM schreef:
    Oneens.
    Sport is iets dat je vrijwillig doet.

    Zekers niet.