• Ghallo.
    Ik heb eigenlijk maar één vraagje: de mensen die zitplaatsne hebben voor Tokio Hotel, moeten die bij een andere ingang erin? Of moet gewoon iedereen in één ingang? Want als je zitplaatsen hebt, heb je al vaste plaatsen, en de mensen die staan niet...
    I hope someone knows the answer. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, het is verschillend. Volgens mij zitten de staanplaatsen in het midden en de zitplaatsen aan de zijkant van de voorkant van het gebouw. Zoiets dacht ik tenminste.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat zou zooooo chill zijn jongeh xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zou zooooo chill zijn jongeh xD

    Ja idd, hoef je ook niet uren in de rij te staan (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    - Ja, ik weet het zeker.
    Vorige keer in Ahoy (4 Maart) had ik zitplaatsen en toen moest je gewoon naar binnen en naar boven, maar je kon op geen een manier naar het gedeelte waar de mensen die gaan staan komen :'D.
    -Ben benieuwd hoe druk het morgen wordt haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Ja, het is verschillend. Volgens mij zitten de staanplaatsen in het midden en de zitplaatsen aan de zijkant van de voorkant van het gebouw. Zoiets dacht ik tenminste.

    Staat dat dan wel aangegeven? o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet het eigenlijk niet, ik denk dat je gewoon met de rest mee moet door de hoofdingang en dat je pas daarna naar je plaatsen kunt.

    Beamsville schreef:
    (...)
    Staat dat dan wel aangegeven? o.o
    --> wil ook weten


    Life is hard and then we die

    Ja, het staat aangegeven. Ik geloof dat er zelfs nog bijstaat welke vakken er aan de ene kant zitten en welke aan de andere kant zitten.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    - Ja, ik weet het zeker.
    Vorige keer in Ahoy (4 Maart) had ik zitplaatsen en toen moest je gewoon naar binnen en naar boven, maar je kon op geen een manier naar het gedeelte waar de mensen die gaan staan komen :'D.
    -Ben benieuwd hoe druk het morgen wordt haha.

    Aaah, dankjewel, je bent mijn reddende engel. <3 Kun je dan ook een half uur van tevoren komen aankakken? (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    (...)
    Aaah, dankjewel, je bent mijn reddende engel. <3 Kun je dan ook een half uur van tevoren komen aankakken? (':


    Ja, volgens mij wel. Toen ik er 4 Maart was, kwam ik er heel laat want ik stond erg lang in de file. Dus het zou kwart over 7 beginnen en we zaten om 10 voor 7 nadat we hadden gegeten in het restaurant. Vroeg genoeg. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny