• Ik ga volgende week naar Utrecht met mijn nicht. Nu ben ik daar nog nooit geweest en wil ik graag leuke winkeltjes weten die ik echt moet gaan bezoeken.
    Ik kom aan bij Utrecht centraal.
    Waar moet ik heen shoppen/eten? (nerd)
    straten zijn ook mogelijk

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:39 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je kan gaan kijken bij de Domtoren als je van bezienswaardigheden houdt, of gaan picknicken in het Wilhelminapark ofzo ^^ En verder zijn er denk ik overal wel eettentjes waar je kan gaan zitten en winkels verschillen geloof ik niet zo veel van de normale dingen.


    “Love is a contradiction.”

    ga naar de starbucks <3


    we all deserve to die

    De Vans winkel (nerd)


    As travars

    Ja, maar ik wil eigenlijk wat precieser (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Leeds schreef:
    De Vans winkel (nerd)


    Ik had vrijdag Vans gekocht, ik ging vandaag naar Fort fun - een pretpark - toen gleed ik uit in de modder, nu zijn ze halfbruin

    Netjes is een winkel in de steenstraatweg* met gothic kleding. Maar dat zal je wel niet interesseren xd

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:37 ]

    KrullArt schreef:
    Netjes is een winkel in de steenstraat met gothic kleding. Maar datczak je wel niet interesseren xd

    Nee, haha sorry, maar is de steenstraat een beetje leuke boetiekjes straat?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een broodje Mario eten. :9~

    Fragile schreef:
    Een broodje Mario eten. :9~

    en waar kan ik dat doen ? (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    en waar kan ik dat doen ? (:

    Meestal staat er op de oude gracht (geloof ik) wel een kraampje. :'D

    Gewoon heel Hoog Catharijne over! :D
    Ik zou zeker even langs de Starbucks, van Haren & Douglas gaan!:D


    Bad decisions make good stories.

    In Utrecht zitten vooral veel winkels die je ook gewoon in andere steden hebt, maar er is wel veel.

    Oja, er is een winkeltje aan de oude gracht aan de kant van de MC dondalds, tegenover de Hema. Ik ben even de naam kwijt omdat de oude naam nog in mijn hoofd zit, maar je hebt er (vind ik) hele leuke kleren.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    MadameParis schreef:
    Gewoon heel Hoog Catharijne over! :D
    Ik zou zeker even langs de Starbucks, van Haren & Douglas gaan!:D

    Volgens mijn moeder zitten er veel bendes in Hoog Catharijne hehe, klopt dat? _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    @Guapa
    Wat voor een stijl heb je? (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha, lol. Ik ga morgen naar Utrecht met mijn nicht en zus.
    Zelf ben ik er ook nog nooit geweest. Dus geen idee. x']]
    Veel plezier in iedergeval.