• Ik heb het over ;) Deze smiley. Telkens als ik iets tussen haakjes met een tréma er op dus bv ( ë ) dan komt die emotie als ik het haakje sluit.__. En dat irriteert me eigenlijk mateloos. Kan er niks aan veranderd worden ofzo? :"X

    Wat vinden jullie?

    xoxo<3

    [edit]
    Mijn klacht is dus eigenlijk dat aan ;) én xD vreselijk irritant zijn. Kunnen ze niet verwijderd worden of iets anders waardoor we niet zo'n last hebben van deze irritante smiley's?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 16:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik gebruik enkel :9~, :Y), (krul) en (cat) xD niet meer omdat dan xD komt. Maar die ;) is ook vet irritant jongeh ;o

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 22:43 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mee eens.


    Your make-up is terrible

    (ë)

    Ahbah, je hebt gelijk! Flutding. ><
    Maar die 'xD' is ook irritant!

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 22:59 ]


    everything, in time

    Rooftops schreef:
    Ik gebruik enkel :9~, :Y), (krul) en (cat) xD niet meer omdat dan xD komt. Maar die ;) is ook vet irritant jongeh ;o

    :O daar heb ik geen last van

    Ben ik het mee eens, vet irritant. De enige die ik gebruik zijn de kat, de krul, de kwijl, vorkman (die vind ik geweldig), die met z'n ene die met z'n handen omhoog gaat en héél soms die met de bloem, als ik iemand sterkte wens. De rest is voor mij overbodig :")


    Alis volat propriis.

    Mijn idee is: Maak de smiley 'codes' of hoe je het ook wil noemen zó dat je er niet door gestoord wordt als je normaal typed.. Iets wat je niet alledaags typed


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    jaaah en xD is ook zow dodelijk heaa!!! o_O


    Pop ate my heart.

    (ë)

    aaah je hebt gelijk dit is dodelijk

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 8:57 ]


    Pop ate my heart.