• of aan iemand leuk vinden?
    Ik krijg altijd zon gevoel als ik aan diegene denk, maar ik vind dat gevoel stom, want dan voel ik zowat heel de dag dat gevoel. En even serieus, soms doet het gewoon pijn.

    Wat vinden van verliefd zijn, en wat is er nou zó leuk aan?


    & Tfoe, ik heb een fout gemaakt in de titel. 8D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 19:06 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het gevoel leuk, en de fantasieën dat je wat hebt en zo, en dat hij lieve dingen zegt etc.

    Maar ik vind het kut om de hele tijd in de onzekerheid te zitten of ie je leuk of niet leuk vind.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het voelt fijn en de rest is kut x'D

    Tenzij hij jou natuurlijk ook helemaal hoteldebotel vind :'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:54 ]


    Get back motherfuckerz'

    Het is echt geweldig als die jongen het zelfde voor jou voelt als jij voor hem.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het gevoel is leuk, maar als ik het zo bekijk haat ik het. Hij ziet me niet staan en dat ik toch blijf hopen, vind ik vreselijk.


    All this dampness is damp.

    Ik weet niet of 'leuk' het juiste woord daarvoor is.. maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg als ik het ben, teminste als die jongen me ook leuk vind anders vind ik het wel erg ;d


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik vind verliefd zijn geweldig! Ik voel me altijd zo goed dan, alsof ik de hele wereld aan kan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind verliefd aan de ene kant prachtig, overgeweldigend en vooral verschrikkelijk fijn. Ik heb het gevoel dat ik alles aan kan zolang ik maar bij hem ben, dat hij goed voor me is en anders dan al die anderen die me gebroken hebben.
    Aan de andere kant vind ik het beangstigend, eng en vooral verschrikkelijk spannend. Je weet nooit wat hij van jou zal vinden, wat je onzeker maakt. Je probeert zo goed te zijn als je bent maar soms lijkt het nog niet genoeg voor hem. En dan heb ik nog altijd die angst om weer verlaten te worden. die drukt altijd verschrikkelijk op me. Elke keer als ik denk dat ik écht om iemand geef laat diegene me zitten, waardoor ik steeds meer denk dat er nooit iemand zal komen voor mij.


    We can only learn to love by loving.

    ik vind da ook totaal nie leuk.:o
    Ik haat da zelfs soms.^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Het is geweldig om te voelen als diegene ook voor jou gevoelens heeft. Voor de rest suckt het hard.


    your eyes are like stars in the night.

    Dealer schreef:
    Ik vind het gevoel leuk, en de fantasieën dat je wat hebt en zo, en dat hij lieve dingen zegt etc.

    Maar ik vind het kut om de hele tijd in de onzekerheid te zitten of ie je leuk of niet leuk vind.

    Vraag dat m'n hormonen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niks.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Soms is het leuk omdat je diegene dan ziet of jwe wordt hyper en je kan lekker dagdromen.
    Maar meestal krijg je daardoor ook meer pijn.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    omg. x3 Ik krijg dan altijd kriebels in mijn buik, en ik ga dan altijd heel erg blozen als ik tegen die persoon praat (cat) Maar soms is het ook echt een kut gevoel, vooral als die persoon je hart breekt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind echt het mooiste gevoel ooit als het wederzijds is :9~


    -