• ik wil weer een nieuwe serie starten XD t is een verslaving denk ik XD maar alsof jullie da erg vinden eh XD t zal een serie worden waarbij jij angelina jolie bent maar dan doen we wel ff da ze daar 25 is en tom 26 jh mensen t word een tom serie k weet het jullie zullen wook wel eens een bill willen maar k vind het gw nleuker met tom ik zal eens kijken als ik nog eene doe da ik dan billserie ga doen keej XD maar dus nu mijn vraag jullie weten nu wa ongeveer eh angelina jolie enzo met films nauw dus k heb een titel nodig please help me k smeek jullie zet je idee ff in de reactie thnx dan helpen jullie me echt fucking hard want k wil er zo snel mogelijk aan beginnen XD



    thnx voor het lezen van dit en zet aub reactie dan ben je een schatt ! (H)(H)

    zij speelt in die film tombraider toch?o.o
    en ze heeft vette lipjes x'D
    en ze is getrouw met brad pitt
    en ze heeft 5 kindere fzu..3 geadopteerd x.x of 6 x'D


    never lose the ability to see beauty in the little things

    zij speelt in die film tombraider toch?o.o
    en ze heeft vette lipjes x'D
    en ze is getrouw met brad pitt
    en ze heeft 5 kindere fzu..3 geadopteerd x.x of 6 x'D


    jh daar speelt ze in k heb de film wanted gezien is nu in bios echt gaan kijken en jh man ze is fucking mooi
    k weet nie hoeveel ze er heeft ma k weet wel da ze er ook heeft geadopteert want er is een allez hoe zeg je da nie rasistisch een neger XD