• Okee een beetje raar enzoo, maar ik heb dus een 'klein' probleempje, en ik dacht, misschien kan iemand me helpen met die shit op te lossen? (A) Goed, kijk,, ik voel me heel vaak zwaar depri enzoo, en ik ben dus sinds een tijdje in mezelf aant snijden, maar het voelt niet goed en ik had mn beste vriendin beloofd het niet te doen, maar toch doe ik het iedere keer weer! Ik vind het echt VERVELEND en ik schaam me dood, maar nu, hoe kom ik er vanaf? er is een poosje geweest dat ik mezelf weghield bij messen maar dat lukte gewoon niet!! hellupp please? En het andere, ik heb steeds neigingen om mn vinger in me keel te steken, omdat k mezelf TE dik vind, en ook ben.. en ik durf zelfs niet op een weegschaal te gaan staan? Tips, bitte?

    xxx me


    You move me ......... Kurt

    OMG je lijkt Net Mij.Ik ben Precies het zelfde als Jouw.aleen Heb ik er ook ngo steeds geen Manier opgevonden om ermee te stoppen:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG je lijkt Net Mij.Ik ben Precies het zelfde als Jouw.aleen Heb ik er ook ngo steeds geen Manier opgevonden om ermee te stoppen:S

    ooh lekker dan ^^ echt vervelend niet? ik weet ut niet allemaal... maarjah ^^ ik leef met je mee, meiss <33


    You move me ......... Kurt

    Ik wil je wel helpen, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt...
    Sorry ...


    (een goede knuffel misschien? [was het maar zo simpel])


    Groezrock was AWESOME! <3

    (...)
    ooh lekker dan ^^ echt vervelend niet? ik weet ut niet allemaal... maarjah ^^ ik leef met je mee, meiss <33


    Ja ik ook met Jouw.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil je wel helpen, maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt...
    Sorry ...


    (een goede knuffel misschien? [was het maar zo simpel])


    ja idd ^^ vraag me niet waarom ik op alles reageer xD maar zo ben ik ^^ noujaah ik ga me hond anders wel ff flink huggen ;)


    You move me ......... Kurt

    Ik heb in mezelf gesneden, maar ik doe het niet meer omdat ik er gewoon geen zin in hed. Ga met je mentor ofzo praten?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    maar wie zegt er dat je te dik bent:odaarbij vermageren en snijden zal egt niet helpen hoor:o
    nja probeer idd zoweinig messen te passeren enzo :s
    vele weet i keigenlijk ook niet :S
    hoop in ieder geval dat het lukt^^
    veel succes^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    maar wie zegt er dat je te dik bent:odaarbij vermageren en snijden zal egt niet helpen hoor:o
    nja probeer idd zoweinig messen te passeren enzo :s
    vele weet i keigenlijk ook niet :S
    hoop in ieder geval dat het lukt^^
    veel succes^^


    thanks honey, i'll try?


    You move me ......... Kurt

    Je moet gewoon, sterk zijn, en das net het moeilijke in het leven hé, zie het als een soort van spel, je moet doorbijten, en als je wil vermageren sport dan, of snoep niet meer, en waarom snij je jezelf eignelijk, je moet je dat eens afvragen, en dan moet je je probleem proberen oplossen =) zo kom je eruit, nog sterker dan ervoor

    Maar als je jezelf begint te snijden en je steekt je vinger in je keel om te vermageren, of je zou zelfmoord plegen, nouja Game Over zou ik dan zeggen

    Hopelijk heb je hier wat aan

    Hoezo ben je depri dan?
    Ik ga altijd als ik depri ben BLIJE muziek luisteren, dus niet emocore, rock, gothic ofzoiets.
    Maar gewoon stomme k-t muziek van de top40.
    Ik doen dan felle kleuren aan, poets me tanden [;p], ga douchen, verzorg mij van tenen tot hoofd met zalfjes en nagellak en ga dan een lekkere fruitshake drinken.

    fruitshake dus :]
    en als je jezelf te dik vind; dat heeft ieder meisje.
    Ikzelf heb ook wel eens de neiging om dat te doen, maar ik geloof dat als ik dat doe ik dr heeeel veel spijt van gaat krijgen en geloof me; je valt er helemaal niet veel van af.
    je moet gewoon sporten, gezond eten en vooral veel waterdrinken ipv andere drankjes als je wilt afvallen.
    maar meestal valt het wel mee hoor, vind je je zelf dik terwijl andere meisje jou juist een mooi figuur vinden hebben.
    onthoud;

    Don't let trends tell you you're not beautifull.

    hoop dat ik je gehelpt heb! xxx


    do you love me? yeah, you love me.

    Je moet gewoon, sterk zijn, en das net het moeilijke in het leven hé, zie het als een soort van spel, je moet doorbijten, en als je wil vermageren sport dan, of snoep niet meer, en waarom snij je jezelf eignelijk, je moet je dat eens afvragen, en dan moet je je probleem proberen oplossen =) zo kom je eruit, nog sterker dan ervoor

    Maar als je jezelf begint te snijden en je steekt je vinger in je keel om te vermageren, of je zou zelfmoord plegen, nouja Game Over zou ik dan zeggen

    Hopelijk heb je hier wat aan


    jazeker!! thnks Lisaa <33 maarjahh, the game is not over jet, so i'll see..


    You move me ......... Kurt

    Misschien moet je in plaats van snijden. Het van je af schrijven ofzo. In een dagboek. Of misschien een elastiekje om je pols? Dat heb ik ergens gehoord en dan dat laten schieten zegmaar en dat totdat je klaar bent. Je krijgt daar in ieder geval geen littekens van. Anders weet ik het ook niet.
    Veel succes.

    (...)

    jazeker!! thnks Lisaa <33 maarjahh, the game is not over jet, so i'll see..

    Jah ^^ Herpak je
    =D

    :P

    ALs je iets anders zoekt dat pijn doet en waar je geen littekens van krijgt: Ijsklontje knijpen. Klinkt stom maar doet vreselijk pijn.


    Sweet dreams will come true.