• Zoals de titel al zegt, speel ik dus gitaar. Ik heb een Richwood - "Stallion Pro" - Strat. Model Sunburst De achterkant van de hals, waar mee die in je handpalm ligt is zo ruw, dat je moeilijk solo's erop kunt spelen en als je solo's speelt dan doen mij de fretten, dat zijn dus de streepjes op de hals voor degene die dat niet snappen, die doen pijn aan mijn vingers.
    Nu zag ik op Marktplaats.nl een gast in Groningen die een Gibson Les Paul Black Beauty voor €400-, weg doet alleen omdat ie hem niet mooi vind en nieuw uit de doos is. Nu mag ik hem niet van mijn ouders omdat ik een Akoustische gitaar, een beginners (kut merk Richwood) Elektrische gitaar heb en een bas.
    Ik stop met bas, omdat ik dit niet leuk meer vind want mijn basleraar legt niet uit, jamt zelf alleen maar, dus vind ik het niet leuk meer. Dus die wil ik weg doen.
    Maar ik wil hem zo graag want ik wil zo graag een gitaar die wel goed bespeelbaar is, ik kan geen eens mooie solo's spelen of mijn gitaar kan het al niet trekken! Ik word daar zo boos over op mijn gitaar.

    Hebben jullie tips?

    Xoxo <'33


    I'm your bitch [:

    miss moet je een kapot slagen?
    nee grapje. ik weet niet goed wat je moet doen. maar miss moet je gewoon blijven zagen om het te krijgen. werkt bij mij altijd. en anders gewoon sparen en zelf betalen :)
    xx (flower)(H)(K)


    Love is sweet BK

    Ik zou vragen of die man -die hem toch wilt weg doen- wil ruilen van gitaar? :Y)


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik zou vragen of die man -die hem toch wilt weg doen- wil ruilen van gitaar? :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het stomme is, ik mag mijn onbespeelbare solo kut gitaar niet weg doen van mijn ouders =_=" Dan krijg ik dit als antwoord: "Het is je eerste elektrische gitaar, die doen we niet weg!" Maar ik ga kijken of ik mijn bas weg mag doen, ik heb niet veel zin meer in het bespelen van mijn bas.


    I'm your bitch [:

    MrHangover schreef:
    Het stomme is, ik mag mijn onbespeelbare solo kut gitaar niet weg doen van mijn ouders =_=" Dan krijg ik dit als antwoord: "Het is je eerste elektrische gitaar, die doen we niet weg!" Maar ik ga kijken of ik mijn bas weg mag doen, ik heb niet veel zin meer in het bespelen van mijn bas.


    Dan vraag je of die Groningse gast jouw basgitaar wil hebben, en dan krijg jij zijn elektrische gitaar?


    Smiling but close to tears.

    Je bas verkopen ofzo?

    Ik weet het ook nie


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Zelf heb ik geen elektrische gitaar, maar wel een accoustische. Dus telkens wanneer ik een liedje met solo wil spelen, moet ik mijn zus haar gitaar gaan halen.
    Maar, €400 is echt niet veel, dus misschien kan je hem eens voor je verjaardag ofzo vragen (als dat niet te lang meer duurt tenminste) en anders kan je hem nog altijd zelf betalen als je hem echt wil hebben.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik denk er over om mijn Bas + Versterker met veel lawaai + Pedaal met Geluiden weg te doen die bij elkaar 455 euro kosten! Dus dan heb ik hem.

    Als ik 15 word op 2 augustus dan krijg ik 500 euro van de bank!

    Maar mijn pa zei daarstraks toen ik het vroeg "Als ik een wat betere baan had, dan had ik je hem gegeven!" Maar hij keek echt sip, omdat mijn moeder erbij zat. Maar mij leek het met andere woorden "Ik kan je hem niet geven, want je moeder houd dat dan tegen! Anders kreeg je hem van mij!"


    I'm your bitch [:

    Zeg tegen je moeder dat het echt heel veel voor je betekend en dat je, je huidige gitaar niet zal weg doen. Heb het er daarna eventueel nog over je bas die je weg wilt doen.


    your eyes are like stars in the night.