• Hoe ziet je toekomst eruit, denk je ? Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig ^^


    (A)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:54 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Tja, als ik dat wist x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Tja, als ik dat wist x)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rooskleurig. ;D

    I dont know, ik hoop dat ik mijn eigen fotostudio in de toekomst kan openen of voor een magazine/designers bedrijf kan werken. ^^
    En/of kan schrijven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Onder de brug, in een doorregende kartonnen doos. Terwijl mijn broer stinkend rijk is door zijn voetbal en me niet wilt helpen omdat hij een arrogante klootzak is geworden.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:56 ]

    Ik hoop dat ik echt aan tattoo artist wordt, meehelp aan games designen óf het bespuiten van auto's (Maar dan echte effecten aanbrengen). En ja, een vriendje. Ik heb het niet zo op trouwen q_q Dat verpest meestal de relatie, of er gebeurd gewoon niks meer omdat je je niet meer hoeft te bewijzen voor hem. ennuh... dunno. Zie ik dan wel, eh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hoop dat ik dan bij mijn vriendin woon. In Canada. En een leuke vriend en een baan in de media.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat weten alleen de goden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoop dat ik bij het restaurant van Jamie Oliver werk of Gordon Ramsey.

    En ik hoop dat ik met me vriend ga samenwonen en ga trouwen en twee gezonde kindjes krijg. 8D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik hoop dat ik een goeie baan bij een ontwerpbureau kan krijgen(geen kleding, op de computer.) En ik hoop dat ik nog samen ben met me vriend en dan gaan trouwen en 2 of 3 gezonde kindjes krijg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik wil in elk geval voor ik doodga iets belangrijks, iets groots doen, iets waarmee ik mensen blij zal maken en iets wat ik nooit zal vergeten. Dat broeit al heel lang in mijn hoofd. En ik wil gelukkig worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet wat ik graag wil, maar ik weet niet of uitkomt wat ik wil.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    No idea. En dat wil ik liever nog niet weten....

    Joker schreef:
    Ik hoop dat ik echt aan tattoo artist wordt, meehelp aan games designen óf het bespuiten van auto's (Maar dan echte effecten aanbrengen). En ja, een vriendje. Ik heb het niet zo op trouwen q_q Dat verpest meestal de relatie, of er gebeurd gewoon niks meer omdat je je niet meer hoeft te bewijzen voor hem. ennuh... dunno. Zie ik dan wel, eh.


    I'm totally with you. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop dat ik mijn studie kan afmaken. Daarna kan verhuizen naar Amerika, Spanje of Denemarken, daar een leuk vriendje krijg en samenwonen. En dan zien we wel weer eens verder.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik hoop dat ik in Amerika terechtkom. Wie weet doe ik iets met schrijven. Of who knows..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California