• De stelling van vandaag luidt:
    De maan is mooier dan de zon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hier vermeng ik me niet in. Dadelijk moeten we met zijn alle "Sorry Zon!" gaan zeggen D:. Ghehe:Y).

    Ze hebben allebei een hele andere functie, ik zou er niet tussen kunnen kiezen. Als de maan er niet was, zouder er overstromingen zijn, als de zon er niet was zouden we dood zijn. We hebben ze allebei nodig, dus ik vind ze allebei even mooi en apart en weet ik veel wat (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eens, ik vind de maan mooier dan de zon. Vanaf de aarde gezien is de maan heel erg mysterieus en ik vind dat de maan ook een elegante uitstraling heeft, terwijl de zon eerder kracht uitstraalt..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Nou, de maan zelf vind ik mooier, maar ik vind het mooier buiten als de zon schijnt.

    naar de maan kun je staren en de zon niet, maar de zon... wel ze houden elkaar in evenwicht. we zouden niet kunnen leven zonder hun twee.

    ik vind de zon net iets mojer


    love is in the air... but i can't fly

    Crimineel schreef:
    Eens, want de maan heeft een mooie gloed vind ik.
    En ik kan gewoon niet in de zon kijken, haha.


    Alis volat propriis.

    Eens ^^


    It's ok not to be n °1 U're the most important Only 1

    Eens


    Just a simple "I love you" (:

    de maan:)


    Never forget the things that make you smile

    Ik vind de maan mooier :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    nerdiecakez schreef:
    Ik vind de maan mooier want als ik na de zon kyk kryg ik koppyn >_<

    Hehe.

    Ze zijn allebei even prachtig. <3


    Where there is a sea there are pirates...

    KirstenSnaps schreef:
    Hier vermeng ik me niet in. Dadelijk moeten we met zijn alle "Sorry Zon!" gaan zeggen D:. Ghehe:Y).

    Ze hebben allebei een hele andere functie, ik zou er niet tussen kunnen kiezen. Als de maan er niet was, zouder er overstromingen zijn, als de zon er niet was zouden we dood zijn. We hebben ze allebei nodig, dus ik vind ze allebei even mooi en apart en weet ik veel wat (krul).

    Fade schreef:
    Hangt ervan af. Als je net een nieuwe maan hebt vind ik de maan hartstikke lelijk, geef mij dan maar de zon die hoog aan de hemel staat :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.