• de Kerk (cat)
    De laatste keer dat ik naar de kerk ben geweest was 3 jaar geleden en dat was voor een begrafenis. Ik ben niet eens gedoopt en heb werkelijk een hékel aan kerken - sorry voor de gelovigen onder ons.
    Maar morgen ga ik dus naar de kerk omdat een vriendin van mij behoefte heeft om te bidden en een mis bij te wonen, omdat ze zich echt kut voelt.
    Stiekem ben ik best wel een goede vriendin :3

    En gisteren gingen we dus kijken hoe laat de mis was, deden mijn remmen het niet. Ik knal bijna tegen een lantaarnpaal aan en roep keihard: "Godver!" en we stonden voor de kerk.
    Lekker ironisch (krul)

    Gaan jullie wel eens naar de kerk?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik probeer er altijd onderuit te komen. Maar eens in de zoveel maanden moet ik er toch aan geloven..
    En ik vind het stom, dat ik op mijn vrije zondag alsnog vroeg moet opstaan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, ik moet. Maar ik wil nooit. 2 x per dag moet ik maar dat gebeurt nooit.
    Ik ben niet echt gelovig ..

    Soms, maar ik begin steeds meer te twijfelen...

    Ik ga bijvoorbeeld altijd naar de kerstmis, of als mensen echt trouwen / dopen ofzo :Y)

    Ik ben niet gelovig. Ik kom alleen in de kerk met een begravenis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tot vorig jaar ging ik zo goe als iedere zaterdag naar de kerk. Nu kom ik er nog maar amper. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga binnenkort nog een keer naar de kerk om de dood van mijn opa te herdenken.


    It's all for you, my butterfly.

    Op een of andere manier vind ik de Sint-Jan in Den Bosch heel mooi. Maar ik heb eigenlijk niks met kerken, gelovig ben ik ook niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Af en toe als we in een andere stad zijn, bezoeken we een kerk, maar geen mis. En alleen bij een begrafenis.


    Think before you act.

    Nee,alleen met een communie,doop,trouw of begrafenis.

    Iedere zondag ;')

    de laatste keer was met de comunnie van mijn zus (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ga bijna nooit naar de kerk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De laatste keer dat ik er was, was bij mijn vormsel like 2 jaar terug. En ik doe dat ook wel eens, vloeken als je pal voor iets religieus staat.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Helemaal nooit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lucide schreef:
    Af en toe als we in een andere stad zijn, bezoeken we een kerk, maar geen mis. En alleen bij een begrafenis.


    Just a simple "I love you" (: