• Echt niet.
    Het zit namelijk zo, donderdag was ik met een vriendin naar Tokio Hotel geweest, dat was allemaal echt vetleuk maar we waren doodsbang dat ze op school zouden verklikken. Dus hadden we een sms gestuurd naar iemand van de klas, ze was is (geen idee) een beste vriendin van ons, maar ze antwoordde heel de tijd best wel kortaf dus wij al meteen van ja die is boos.
    Dus kwamen we gisteren op school aan leek het alsof ze ons negeerde en alsof ze écht boos op ons was. Nou had die vriendin dat mee was geweest naar Tokio Hotel daar een gesprek gehad met de vraag of ze boos was op ons, maar dat was ze niet, ze wou alleen maar wat 'vrijheid'. Ja fijn, maar dat ligt toch niet aan ons? Nou ja, maakt niet uit, best, ze krijgt haar vrijheid wel van me, ik ga op school wel met andere mensen omgaan, boeit me niet. Nou ja, begon net het vriendje van iemand uit onze klas tegen Jessica (die dus mee was geweest naar Tokio Hotel) over dat ze naast mij in de klas zat enz. maar ik snap niet wat daar erg aan is. Nu hebben ik en die vriendin het gevoel alsof we iedereen aan het kwijtraken zijn, maar eerlijk? Het kan me echt geen ene reet meer schelen, voor mijn part kunnen ze allemaal de hoogste boom in.
    Ja dit moest ik effe zeggen, ik moet mijn frustratie kwijt. ;o

    En ja die ene persoon dat meer vrijheid wilt kan dit lezen, maar het boeit me niet.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 21:45 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als dat allemaal alleen om één Tokio Hotel concert gaat, vind ik dat triest.


    When you can live forever, what do you live for?

    Arme schat toch, je hebt mij nog. (K)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    IsaaVolturi schreef:
    Als dat allemaal alleen om één Tokio Hotel concert gaat, vind ik dat triest.


    None but ourselves can free our minds.

    IsaaVolturi schreef:
    Als dat allemaal alleen om één Tokio Hotel concert gaat, vind ik dat triest.


    ze is misschien een beetje lichtgeraakt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Baby je weet mij raak je niet kwijt <3
    Laat haar maar, als ze jou zó behandeld is ze 't niet waard. Jij verdient meer (ll)

    Dat is stom. Dat is gewoon stom en vreemd. Waarschijnlijk zal ze het ooit wel signaleren dat vrienden eigenlijk alles wat ze nodig heeft als het gaat om steun, maar dat komt dan misschien later.


    I recycle my thoughts.

    Liefje, ze kunnen allemaal de boom in.
    Ik heb jou en das belangrijker. <3


    Magic never ends.

    Weet je meid ik snap je volkomen en het is goed dat je er niet aan onderdoorgaat mr trek niet alleen op met Jessica. Als het ooit eens wringt tussen jullie sta je er alleen voor en dat doet pijn..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Weet je meid ik snap je volkomen en het is goed dat je er niet aan onderdoorgaat mr trek niet alleen op met Jessica. Als het ooit eens wringt tussen jullie sta je er alleen voor en dat doet pijn..
    Xx

    Ik trek niet alleen op met Jessica. Voor vrijdag ging ik vooral om met Jessica en die ene dat vrijheid wil, maar ik ga heus nog wel met andere mensen om hoor.
    Misschien maar beter zo dat die ene persoon vrijheid wil, kan ik mijn sociaal leven ook uitbreiden en bij andere mensen gaan staan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    IsaaVolturi schreef:
    Als dat allemaal alleen om één Tokio Hotel concert gaat, vind ik dat triest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    IsaaVolturi schreef:
    Als dat allemaal alleen om één Tokio Hotel concert gaat, vind ik dat triest.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Die draait wel mee, geef dr wat tijd.

    Wat een drama, haha.

    ach, ik stem voor vrede in de wereld ;d

    neen, ze zal wel brijdraaien (:


    And all the girls in the front row scream your name.