• mijn vriendin zit allemaal tegen mij te zeiken van, ja ik kan geesten zien en ik ben er bang voor en ik durf het woord niet ineens uit te spreken. mijn oma kan aura's zien, en ik kan geesten zien want ik ze weleens in het raam. en dan kijk ik weg van verveling, en dan zeg ik. jolien ik heb je het al zo vaak gezegt, ik geloof niet in geesten dus ik geloof je ook niet. en dan word ze boos, want ze bestaan echt en blablabla. en sharon die zit haar altijd te kloten, en zit de hele tijd te zeggen: geesten geesten wooeeh, heb ik je al voorgesteld aan mijn geesten vriend: henk?
    zij is zo geniaal, maar dan denk ik dus van ja je kan zeggen wat je wilt maar ik geloof er niet in dus ik geloof jou ook niet. en dan word ze weer helemaal boos enzo, verschrikkelijk.

    hebben jullie dat ook weleens?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, want zulke discussies voeren is zinloos :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee. :'D
    Wij praten dan ook nooit over geesten, wij praten over andere dingen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 19:54 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    Nee. :'D
    Wij praten dan ook nooit over geesten, wij praten over andere dingen.

    Ik wordt CONSTANT opgebeld door een vriendin, steeds wat afspreken, ik heb ook zo mijn rust nodig so stfu. Sorry ben 'n beetje pissig daar door, geen reden voor jou dus. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Discussies in zo iets voeren is echt nutteloos ^^ Omdat er mensen zijn die er volledig in geloven en sommige mensen niet. Ik zelf geloof er ook in, maar dat komt omdat ik ook wel al één en het ander heb mee gemaakt. Wat andere mensen dan weer pure onzin gaan vinden en zeggen dat ik het me verbeeld ^^ Dus in zo iets ga ik zelf ook niet beginnen met een discussie.

    Rolemodel schreef:
    Nee. :'D
    Wij praten dan ook nooit over geesten, wij praten over andere dingen.


    het is ook niet mijn keus om daarover te praten, maar dan komt ze weer aan. ik kan ze zien, dan wil ik echt haar wurgen:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, een bekende van mij had ooit gezegd; Ja, ik ging naar de wc en toen had ik op een briefje geschreven 'de afstandsbediening ligt op de bankleuning' en dat had ze dus ook gedaan. Toen ging ze naar de wc, en toen ze terug kwamm... (OMGOMGOMG) Lag de afstandsbediening op de tafel! ;o
    Oke, maar waarom schrijf je uberhaupt op dat de afstandsbediening op de bank ligt? Dus dat verhaal geloofde ik dus echt niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Accepteer gewoon haar mening daarover, maar zeg dat je het niet meer over dat onderwerp wilt hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Accepteer gewoon haar mening daarover, maar zeg dat je het niet meer over dat onderwerp wilt hebben.

    zal ik doen:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking