• Ja serieus, altijd als ik opsta ofzo kraken en knakken allemaal boten van mijn lichaam. Laatst bij gym ook, je hoorde vet hard mijn enkel knakken. En iedereen vet van: 'Omg wat was dat?' Dus ik vet droog: 'Mijn enkel'
    Maar ik heb het de laatste tijd zovaak dat het volgens mij niet echt meer normaal is :')

    Hebben jullie daar ook wel eens last van of ben ik de enige? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg x]
    Ik heb altijd als ik s'ochtends wakker word. Dan wil ik mij uit rekken, maar dan zit mijn linkerarm altijd een beetje op slot, en dan strek ik em heel voorzichtig, en dan ineens buigt me arm een beetje naar beneden en gaat het 'KNAK!'

    x'D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 12:29 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn linkerduim :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Vooral mijn nek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    's Morgens heb ik dat ook ja :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Soms als ik dan ineens een beweging maak. Als ik dan bijvoorbeeld een paar minuten gehurkt heb gezeten en dan ineens ga opstaan.
    Soms heb ik dat ook weleens zomaar opeens, maar dan voelt het echt alsof het op slot zit. Bijv mijn arm/elleboog. Dan ken ik verder strekken, maar dat voelt niet zo fijn, en ik kan dan eerst terugbuigen. Dan doet ie het weer normaal. Misschien dat eens proberen?


    To live would be an awfully big adventure

    Dat heb ik bij mijn nek en rug :]
    en soms ook mn voeten. ._.


    I hope you die :3

    Mijn enkels en mijn rechterpols (maar er is iets mis met mijn pols; botten staan te ver uit elkaar).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij mijn knie O_o

    Dat heb ik bij mijn duimen. Soms kan ik ze niet verder buigen, en dan moet ik even mijn hand er tegenaanduwen en dan schiet hij weer verder. ZO creepy ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat heeft mijn oudere broer ook heel hard. Vooral als hij de trap oploopt o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Bij elke stap die ik zet, mijn kniën. Best irritant..
    Bijvoorbeeld als het net stil is in de klas en ik loop naar de prullebak ofzo, hoor je echt KRAK KRAK KRAK KRAK KRAK KRAK. En dat is best beschamend. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja, ik heb het ook, ook zomaar ineens bij het lopen of zo. Maar ik wil geen melk drinken, want het is goed voor elk behalve mij, want het is vies.


    Als je maar een ananas hebt..

    Mijn beide knieën kan ik altijd knakken, als sinds ik me herinner eigenlijk..


    Save me with your love tonight.

    Ja, soms wel maar niet zo supererg.
    Iemand uit mijn klas kan met het knakken van zijn vingers muziek maken :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat heb ik als ik buk om bij m'n kluisje te komen.
    dan hoor je mijn knieën zo keihard: 'KNAKK.' haha.


    Smiling but close to tears.