• samen met Amanda (krul)
    Om 1 uur lag ik nog wakker en ik had een ideetje voor een verhaal, dus ging ik op de computer. Tweet gezet op Twitter, bleek Amanda ook nog wakker. Zitten we nu al de hele tijd op msn te praten.
    En ik heb vandaag ook nog eens 8 uur school, ik ga zo erg in slaap vallen.
    En ik heb het koud Ö
    En ik ben hyper Ö
    En verveeld Ö

    Zijn jullie ook wel eens zo levenloos?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja echt wel... In de vakantie ofzow gingen Nerveus en ik altijd om 12 uur klappenxD

    Ik ben altijd levenloos :)

    Jij lijkt me best nog wel levendig hoor ;o
    Ik ben nu echt een zombie (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik ben ook lang opgebleven 4 uur
    maar ben vrij,,,


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Yup, Riba en ik houden ook van de hele nacht (of iig een HÉÉL groot deel van die nacht) opblijven

    Ja x;D
    Ik was om 00:15 nog wakker XD Lag bijna te slapen op school ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    invincible schreef:
    Yup, Riba en ik houden ook van de hele nacht (of iig een HÉÉL groot deel van die nacht) opblijven


    Sure we do :D

    's nachts heb je de beste gesprekken :D das echt zo :D


    ars moriendi

    Vanavond wordt het laat. Ik ga eerst naar school, boring. Dan met vrienden naar iemands huis, en dan wordt het waarschijnlijk wel laat. En ik heb morgen eerste 2 uur Nederlands, daar val ik altijd bijna in slaap.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hahaha, jaa, toen we met school naar Oostende gingen. Lag ik heel de tijd met een zaklamp een boek te lezen tot 4uur 's nachts. En een vriendin van me zo; 'Talia, ga alsjeblieft slapen..'


    All this dampness is damp.

    Ik had gisteren hele dag + nacht lesmarathon op school. van de dinsdagochtend tot de woensdagmiddag, we hebben 28 uur wakker moeten blijven. da's pas een hel. xD maar wel nog chill^^ x')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 20:24 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik sliep gisteren al vet vroeg, voor het eerst :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    250809x schreef:
    Ik ben altijd levenloos :)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    lang leve de levenlozigheid :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H