• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    -
    -

    Beroemdheden

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra:

    Regels

    'Geen hele bands. Twee bandleden maximaal
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    vraagje: hoevaak moet je minimaal posten? i.v.m. school enzo...


    imperfection is beauty

    Dat mag je zelf bepalen. Ik kan niets verplichten als je het druk met iets hebt.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Ik ben de eerste die een personage gaat plaatsen, dus hier komt mijn personage.

    Rol: Beroemdheid
    Naam: Adam Mitchel Lambert
    Nationaliteit: Amerikaans
    Beroep: Zanger
    Innerlijk: Adam hield van jongs af aan al van zingen. Hij houdt er veel van en heeft z'n eigen droom laten uitkomen. Adam hangt graag de diva uit, maar ligt ook slap van het lachen als hij een kleine fout maakt. Het maakt hem ook totaal niet uit of hij bloopers maakt, het blijft voor hem altijd grappig. Adam werd later gepest, omdat hij uit de kast kwam als homo. Hier werd hij niet gevoelig door, maar ging juist adviezen geven aan andere mensen.
    Uiterlijk:



    Adam verft z'n haar sinds z'n 21ste, hij heeft het een tijdje zilvergrijs gehad. Adam draagt ook veel make-up, maar trekt zich niks van de reacties aan die hij erover krijgt. Verder draagt Adam over het algemeen veel zwarte kleding, af en toe afgewisseld met andere kleuren zoals blauw of geel. Van schoenen heeft Adam een vast merk: Rick Owens Men Footwear, met name als er hakken onder zitten. Qua sieraden heeft Adam oorbellen, maar ook ringetjes hogerop in z'n oren. En hij draagt ook veel ringen en kettingen.
    Familie: Ouders Leila en Eber Lambert (gescheiden) en jongere broer Neil.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): Adam is ontvoerd op het moment dat hij naar z'n auto wilde lopen, hij wilde naar de stad om even rond te kijken voor nieuwe kleding. Vermoedelijk is Adam ontvoerd door haters.
    Extra: Vanaf de puberteit kwam Adam erachter dat hij homoseksueel is, maar had er moeite mee om ermee uit de kast te komen. Hij heeft sinds kort een relatie achter de rug. Hij heeft wel eens contact met z'n jongere broer Neil, maar echt elkaar dag en nacht zien is niet. Adam's ouders zijn gescheiden toen Adam 18 jaar was.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 11:07 ]


    Are you happy? Huh?

    Dit is best een leuk idee, mag ik een beroemdheid reserveren als dat kan?


    16 - 09 - '17

    Mag ik Ariana Grande? :3

    Mag ik Niall Horan? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Sorry, ik ga toch niet meedoen, doe al aan een aantal RPG's mee en krijg het best druk. Veel plezier nog!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:19 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel meedoen, dan claim ik hierbij dus Elena van The Vampire Diaries. / Nina Dobrev. :3

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:23 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik claim Francisco Lachowski


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pwettyness schreef:
    Ik wil wel meedoen, dan claim ik hierbij dus Elena van The Vampire Diaries. :3
    Nina Dobrev


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag ik ook een beroemdheid? Lulu Antariksa?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Liam Payne? ^^


    How far is far

    Haaaiii Tess <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Haaai Quinn <3 ^^


    How far is far

    Rol: Beroemdheid
    Naam: Francisco 'Chico' Lachowski
    Nationaliteit: Braziliaans
    Beroep: Francisco is model. In 2009 is hij bekend geworden door een modellenwedstrijd en stond onder contract bij Ford Models. Hij liep shows voor Versace, Dior, Gucci, Armani en Dolce & Gabbana.
    Innerlijk: Francisco is een jongen vol doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen. Hierdoor kan hij een beetje uit de hoogte overkomen en denken mensen dat hij arrogant is, wat totaal niet het geval is. Hij weet wat hij wilt en wilt graag dat mensen naar hem luisteren.
    Maar als mensen hem beter leren kennen, komen ze te weten dat het echt een leuke en spontane jongen is, die eigenlijk het beste wilt voor iedereen. Alleen, als hij je niet mag, maakt hij dat ook echt wel duidelijk.
    Uiterlijk:




    Familie: Sinds 30 November 2013 is hij getrouwd met Jessiann die hij nu zijn vrouw mag noemen. Sinds Maart 2013 mag hij zichzelf ook vader noemen, want hij heeft een zoontje, Milo
    Hoe ontvoerd: Hij stond op het punt een taxi naar het vliegveld van New York te nemen, om naar de locatie van een nieuwe shoot te gaan. De taxi reed alleen niet naar het vliegveld. Waar hij wel heen reed, weet Francisco niet. Onderweg is hij bedwelmd.
    Extra: Hij heeft last van claustrofobie.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf