• Vandaag op school probeerde een meisje zo'n jongen te kussen en hij duwde haar weg en zei 'Amai, u bek stinkt!' en iedereen begon te lachen. Eigenlijk vond ik het ook best grappig want ze is zooo'n bitch. Maar ik vond het wel heel erg, ze huilde bijna..
    Wat denken jullie hiervan?


    Cowards die many times before their deaths.

    Het is wel lullig voor dat meisje, maar stiekem zou ik haar ook uitgelachen hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is vet lullig, maar het is haar eigen schuld, en ik zou daar helemaal plat zijn gegaan. :3


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Dat is vet lullig, maar het is haar eigen schuld, en ik zou daar helemaal plat zijn gegaan. :3


    ik en een vriendin van mij gingen ook plat xd we zaten daar echt zo; U BEK STINKT haha maar eigenlijk voel ik me daar wel een beetje schuldig over. (we zeiden dat niet tegen dat meisje hé )

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 17:10 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Sway schreef:
    (...)

    ik en een vriendin van mij gingen ook plat xd we zaten daar echt zo; U BEK STINKT haha maar eigenlijk voel ik me daar wel een beetje schuldig over. (we zeiden dat niet tegen dat meisje hé )


    pfoe, ik zou dat ook heel de tijd zeggen hoor.
    Maar het is haar eigen schuld? Zij probeert hem te zoenen, kan ze ook een reactie terug verwachten?


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het super grappig :x


    -

    Whehehe. XD.

    Die gast is geniaal ik zweer =x


    The magic will never end.

    Ravel schreef:
    Het is wel lullig voor dat meisje, maar stiekem zou ik haar ook uitgelachen hebben.


    I need you like a heart needs a beat

    Haha, oké nu lach ik ermee. Maar moest ik erbij hebben gestaan zou ik niet lachen, ik heb àltijd heel rap medelijde met de mensen, ookal verdiend hij of zei het ergste ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Crimineel schreef:
    (...)

    pfoe, ik zou dat ook heel de tijd zeggen hoor.
    Maar het is haar eigen schuld? Zij probeert hem te zoenen, kan ze ook een reactie terug verwachten?


    ja, daar heb je een punt. Het was dan ook wel grappig maar je moet toegeven, het is wel erg.


    Cowards die many times before their deaths.

    ik zou wrs eerst beginnen lachen zijn en daarna medelijden gekregen hebben en gestopt zijn. Maar je neemt zowiezo een risico als je zoiets doet, maar mss moest de jongen niet zo grof zijn. Maar als het een bitch is, is het mss haar verdiende loon?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    xD


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik vind het super grappig :x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crimineel schreef:
    Dat is vet lullig, maar het is haar eigen schuld, en ik zou daar helemaal plat zijn gegaan. :3


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Sway schreef:
    (...)

    ja, daar heb je een punt. Het was dan ook wel grappig maar je moet toegeven, het is wel erg.


    Jaja, ik zeg ook niet dat het normaal is.
    Maar ik vind dat die jongen wel gelijk heeft, en dat meisje weet dat hij iets terug kán zeggen, volgens mij dacht ze dat hij het zou toelaten ofzo, en dat ze samen de zonsondergang tegemoet zouden lopen, haha. -fantasie-


    Smiling but close to tears.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Haha, oké nu lach ik ermee. Maar moest ik erbij hebben gestaan zou ik niet lachen, ik heb àltijd heel rap medelijde met de mensen, ookal verdiend hij of zei het ergste ;x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.