• Goverdomme! Ik word gwn dik gekopiëerd man !
    Door een kind uit mijn zusjes klas ,ik verf mijn haar zwart , zei ook. en mt die geake buddypoke op hyves heeft ze mijn hele gvd stijl gejat!
    Haar poppetje daar heeft PRESIES hetselfde haar als ik in real hb. En toen ik nog helemaal th fan enseu was ,werd sei opeens ook th fan. Maar haar hyves is helemaal bestrooit met winx dit en winx dat! OMG ,ik gaa dat wijf soo neersteken!


    Crack a bottle

    Liefooorr<3 Hoe oud is dat vriendinnetje van je zusje? Als ze je kopieërt waarschijnlijk nog niet zo oud want dan moet zze d'r eigen styl nog leren kennen enseuu. Laat d'r gewoon ff doen of doe iets van wat zij absoluut haat! Dan gaat ze je zekers niet meer copycatten x] Aber dat hoop ik toch voor jouw^^ Nou, het is inderdaat totally not funny dat mensen je na-apen ofseeu maar dat kind zal nog niet zo oud zijn enzoo dus nog niet veel verstand heben i think ;-) Sterkte ermee^^

    OMG
    Dat is erg idd.. Zulke copiecatjes heb ik ook X[
    Die mensen zijn gewoon dik jaloers.. :(
    Ik heb geen oplossing sorry :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Dude, waarschijnlijk vind ze jou gewoon geweldig en doet jou na omdat zei ook geweldig wilt zijn. Niets van aantrekken en verder leven ^^.


    Life is hard and then we die

    NEE , dat kind is 12 btw,, en ik 13 ,dus daar ligt het niet soo aan.. En ik vind dit egt bull ,sit iedereen te seiken dat je een eigen stijl moet hebben ,word die gwn keihard ingepikt ! wrm dan nog de moeite doen om er uniek bijtelopen fseu..?
    en dat kun je wel seggen ,maar strx gaan der miss van die kinderen lopen roepen dat ik haar näaap ><


    Crack a bottle

    nou en? jij weet toch dat je het niet gedaan hebt? heb gewoon schijt aan die mensen, het is onzin om daar ruzie over te maken.


    Life is hard and then we die

    Mag ik het eens zien? :O


    a figment of your imagination

    SAl ik jou eens gaan kopiëren ,weetje hoe kut het voel ,,en al helemaal als ik dan ook nog elke keer dat ik je zie dom agter je aan begin te huppelen.. >< en toen sgold ik der uit , sei dat se normaal moest doen,, en toen liep se pas weg!
    En se maakt mijn stijl gwn belachelijk ,, Se aapt mij na,,maar dan op een verschrikkelijke manier ><


    Crack a bottle

    Mag ik het eens zien? :O


    wat zien?


    Crack a bottle

    Je mag mij gerust naäpen, zodra ik het irritant begin te vinden doe ik er wel wat aan.


    Life is hard and then we die

    Ik begin het nu irritant te vinden..><


    Crack a bottle

    Doodnegeren en/of bot doen. Dat is het enige dat helpt. Vooral geen aandacht aan besteden.


    Life is hard and then we die

    zeg dat dat tegen haar..

    mag ik haar hyves is zien?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja, dat bedoel ik, mag ik d'r hyves enzo eens zien?


    a figment of your imagination

    Gwn Skrollan soeken en dan de bovenste ,maar se heeft het geloofik so ingesteld dat alleen vrienden haar hyves kunnen sien ,maar mij susje heeft haar duss ik kan wel haar hele ding sien x3


    Crack a bottle