• Goedenavond,

    Sinds gistermiddag rond half 5 ongeveer zette ik mijn laptop op de "wachtwoordstand" zodat niemand anders in het huis op mijn account kon inloggen.
    Daarna ga ik naar mijn kamer om wat wiskunde te maken voor ongeveer een half uurtje en daarna ging ik weer terug naar mijn laptop.
    Het beeld was zwart dus ik dacht dat hij gewoon op schermbeveiling stond maar als ik de muis bewoog of op een toets drukte reageerde hij niet.
    Ik had hem daarna uitgedrukt en weer aangezet en vanaf toen kreeg ik vage wolken te zien en strepen :8.
    De accu heb ik er verschillende keren uitgehaald, de harde schijf gecheckt en het RAM geheugen gecheckt maar nergens ligt het probleem.

    Waarschijnlijk is het mijn beeldscherm want we hadden hem gisteren aan een ander beeldscherm gekoppeld en toen deed het beeld het wel...

    VREEMD en heel erg klote vind ik dit. Ik ga huilen als ik álles kwijt ben wat er op mijn laptop stond : (

    Iemand met hetzelfde probleem? Of ooit gehad?


    I recycle my thoughts.

    Waarschijnlijk is alleen je beeldscherm stuk.
    Maar als je bestanden op je harde schijf staan, ben je niks kwijt.
    Ga even naar 'n reparateur, dan kan die er even naar kijken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Klote D:
    Yesh we. Onze computer was gecrasht en daarna die van mij, hehe. Iemand had onze foto's nog kunnen redden van onze hond en oude hond nog, GELUKKIG. Maar ik was alles kwijt, MWUAHA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee.
    Ik weet nog wanneer jij ongeveer je laptop kreeg. Like, ik volgde jou quizen en daar zei je dat je er één van je vader kreeg, ofzo iets. En ghhéhe. Ik was altijd zo jaloers. Nog steeds. Ik wil ook een laptop. Één die niet kapot is, dan toch (Aa)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Nee.
    Ik weet nog wanneer jij ongeveer je laptop kreeg. Like, ik volgde jou quizen en daar zei je dat je er één van je vader kreeg, ofzo iets. En ghhéhe. Ik was altijd zo jaloers. Nog steeds. Ik wil ook een laptop. Één die niet kapot is, dan toch (Aa)

    Aaah supervet dat je dat nog weet :)


    I recycle my thoughts.

    JoJudicious schreef:
    Waarschijnlijk is alleen je beeldscherm stuk.
    Maar als je bestanden op je harde schijf staan, ben je niks kwijt.
    Ga even naar 'n reparateur, dan kan die er even naar kijken.

    We hebben net mijn harde schijf bij de laptop van mijn zus erin gedaan (heeft bijna dezelfde laptop) en die laptop wil mijn harde schijf niet herkennen ofzo dus waarschijnlijk ben ik al mijn bestanden kwijt.

    Maar we gaan hem nog wegbrengen dus hopelijk kunnen zij mijn bestanden nog redden.


    I recycle my thoughts.