• Hallo peepz ik ben ff benieuwd naar de band Emilie autenm ofsoiets :X

    ik weet de naam niet precies goed hehe :X
    Maar wat is dat nou precies voor band en wat voor muziek maken ze nou precies :)?

    btw; gelieve geen Links naar Youtube te sturen want ik kan het toch niet horen, geluid+boxjes zijn kapoet :X

    Danke alvast =D


    I solemny swear i am up to no good

    Volgens mij is het een persoon (: En Esmée en Kirsten kunnen je daar in geuren en kleuren over vertellen.

    Cacharel schreef:
    Volgens mij is het een persoon (: En Esmée en Kirsten kunnen je daar in geuren en kleuren over vertellen.

    Het is trouwens Emilie Autumn =) En ik zou idd zeggen, vraag het aan Kirsten, zij weet er alles van =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Het is trouwens Emilie Autumn =) En ik zou idd zeggen, vraag het aan Kirsten, zij weet er alles van =D

    Kirsten is eerder obsessed, ha - ha!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind haar helemaal geweldig, maar ik vind uitleg over haar geven erg moeilijk. Dus ik zou het zoals iedereen zegt; aan Kirsten vragen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cacharel schreef:
    Volgens mij is het een persoon (: En Esmée en Kirsten kunnen je daar in geuren en kleuren over vertellen.


    your eyes are like stars in the night.

    Joselyne schreef:
    Het is trouwens Emilie Autumn =) En ik zou idd zeggen, vraag het aan Kirsten, zij weet er alles van =D


    haha ik wist dat ik het fout typte, en ik zal het zeker even aan kirsten vragen ^^ dan kan opzich dit topic wel gesloten worden ^^

    bedankt iedreen^^


    I solemny swear i am up to no good

    Thingies schreef:
    (...)
    Kirsten is eerder obsessed, ha - ha!
    Pshhh mond dicht jij. Gheheh wat kan ik vertellen over Emilie Autumn.

    Emilie Autumn komt uit Amerika. Haar echte naam is Emilie Liddell. Autumn is haar middelnaam, en tevens haar artiesten achternaam. Ze maakt balades, klassieke nummers maar ook rock en violindustrial.

    Haar act/concert bestaat uit een groep van vijf dames. Zij en (meestal) 4 bloody crumpets: Aprella Zappa-Barbella, Veronica Varlow -kan zijn dat je haar kent van MTV made-, Captain Maggot (Maggie), Contessa (Beth Hinderliter).

    Dan heb je nog Sugarless, Vecona, Ulorin Vex, MyLucina -maar die zitten er volgens mij niet meer bij. Sugarless heeft nooit tijd, Ulorin alleen als ze in de UK zijn en Mylucina soms als ze in Duitsland zijn.

    Emilie's show vind plaats in 'the asylum'. Asylum is een ander woord voor gekkenhuis begin achtiende/negentiende eeuw in Engeland. Ze zijn allemaal opgesloten/gestoord. Dat is vooral de hoofdlijn van de hele act. Iedereen heeft ook zijn eigen talent trouwens.

    Emilie zingt, speelt viool en clavencimbel. Aprella danst, loopt op spitzen -of hoe die schoenen ook heten-, Veronica is swerelds beste burlesque danseres -ze is serieus in Amerika heel beroemd!-, Contessa en Maggot komen allebei uit een groep van circus artiesten. Contessa kan trapeze en al dat soort dingen en vuurspugen. En Maggot kan hoelahoepen en stelten lopen, echt hele hogen.

    Ze lopen allemaal in victoriaanse stijl op het podium en de show duurt meestal 2 uur en is zoveel meer dan enkel een concert. Het is serieus de ervaring van je leven, mocht je er ooit heen gaan.

    Volgens mij heb ik wel genoeg verteld waardoor je een klein beetje een indruk kunt krijgen van hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 20:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    @Kirsten
    Ja, obsessed ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Okey dan sluit ik hem nu voordat nog meer mensen mij obsessed noemen D:!!!!

    Geheheh just kiddin'. Ik sluit hem omdat ze erom vroeg (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.