• Ik vind andere landen zien best wel heel leuk :Y)
    ik ging altijd naar Frankrijk op vakantie maar tegenwoordig gaan we naar Italië, de mensen daar zijn aardiger. we stoppen dan altijd even in duitsland, Zwitserland en Oosterijk. ik ben ook wel eens een paar nachten in Duitsland geweest en ik heb een werkweek in Parijs gehad. In België ben ik ook al blijven slapen bij een Q vriendin :Y) en het tofste van allemaal, ik heb een maand geleden een uitwisseling gehad met Tsjechië ^^
    Je kan we zeggen dat ik vrijwel alle landen rondom Nederland heb gezien. op Engeland en Denemarken na..
    Ik wil later wel in het buiteland wonen. in Denemarken of Engeland :Y) geen America, ik wil in europa blijven wonen. al wil ik er wel eens op vakantie. en ik wil naar China en Indonesië :9~
    So, How about you? waar zijn jullie geweest en waar willen jullie nog heen?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Spanje, Frankrijk, Engeland, Griekenland, Kroatië, Duitsland. Maar mijn droomstad blijft nog steeds Rome.
    + Mijn stagementor gaat een aantal keren per jaar naar Indonesië & China (':

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 22:40 ]

    NEW YORK :9~


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil alles zien.:9~
    Nee oké, dat red ik denk ik niet. Maar ik heb wel een hoop gezien al. Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, België.. Eh..? En ik ga binnekort naar Noorwegen.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben al in Spanje, Italië, Ibiza geweest en da is het denk ik -_-"
    We gaan HEEL mss dit jaar naar Tenerife ma ja :S
    En ik wil heel graag naar Duitsland eens, Londen, Hawaï, warme landen xD
    En Amerika en daar wil ik ook gaan wone, ookal denk ik da da ni ga gebeure tenzij ik ineens rijk ben :X


    Stop wishing, Start doing..

    België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Italië, Griekenland, Spanje, Amerika (Colorado en New Mexico), Engeland, Wales.
    En ik ga wss volgend jaar op uitwisseling (voor een jaar) naar Japan. Als het Japan niet wordt, dan wordt het Taiwan.
    En verder wil ik nog een keertje naar Argentinië, Canada en Nieuw-Zeeland (mijn oom en tante gaan daar waarschijnlijk wonen).


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik wil een wereldreis maken.
    En het liefst zou ik in Los Angeles willen wonen. =]


    I've got your back like a bra strap.

    Ik ben in

    Berlijn, Spanje, Denemarken, Gran ganaria 2 of 3 keer, Fuerte fentura -als ik het goed schrijf-, Ameland xD en Engeland geweest.

    ik wil nog een keer naar Engeland, en ik wil naar Italie en Los Angeles <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waar ik ben geweest:
    - Nederland (ofcourse haha)
    - België
    - Frankrijk
    - Duitsland
    - Luxenburg
    - Spanje

    Waar wil ik nog heen:
    - Italië
    - Miami
    - Los Angeles
    - New York
    - Finland
    - Cuba
    - Australië
    - Indonesië


    dream, dare, fly!

    Ik ben al naar: Pakistan, Iran, Denemarken, Duitsland, België, Engeland, Noorwegen, Zweden, Finland, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje, Portugal, Italïe, Zwitserland, Australië Roemenië, India en Saudi-Arabië geweest.

    En ik wil nog (een keer) naar: Australië, Amerika (New York, Las Vegas, Los Angeles, Miami en Houston), Mexico, Argentinië en Brazilië. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben in ; Duitsland, Frankrijk, België, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland, Italië (heel even) geweest.

    Ik wil nog naar; Zuid-Korea, Japan, China, Australië, Nieuw-Zeeland, Amerika, Noorwegen. en nog wel een paar, die ik nu niet kan verzinnen.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 8:05 ]