• Ja, precies. Ik moet 1April naar Utrecht het Silvia toot (ofzo?) centrum. En moet ik ook een MRI Scan, - wat ik al een keer had gehad -. & Dat maakt dus ontzettend veel geluid en toen ik thuis kwam vandaag zei mijn moeder; 'Je kunt kiezen tussen gewoon dat je alles mee maakt' & 'of je krijgt een roesje' (Dat is dus zo'n geval dat ik even van de wereld ben, en slaap}. Ik kan niet kiezen, en eigelijk lijkt me zo'n ding in mijn pols of bovenkant van mijn hand wel pijnlijk. Dus is mijn vraag of iemand ook zoiets heeft meegemaakt? Misschien beurt het me wat op (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ik moet een CT scan, das ook in zo'n tunnel.


    Oke. Stekte (:
    Een MRI ding is langer dan een CT (zag ik net op google - afbeeldingen)
    Ik moet er met mijn hele lichaam in.. Brrr.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 21:05 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moest een paar maand geleden ook een MRI.. Ik zou kiezen voor zonder 'roesje', want meestal krijg je gewoon een koptelefoon op dat je het niet zo erg hoort. En anders kun je er wel naar vragen ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Ik moest een paar maand geleden ook een MRI.. Ik zou kiezen voor zonder 'roesje', want meestal krijg je gewoon een koptelefoon op dat je het niet zo erg hoort. En anders kun je er wel naar vragen ofzo.


    Ja i know.
    Maar je moet ook echt stil liggen en je mag niet bewegen zeg maar.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    (...)

    Ja i know.
    Maar je moet ook echt stil liggen en je mag niet bewegen zeg maar.
    Tja, daar maakte ik me ook zorgen over. Maar mijn hele been werd vastgesnoerd zegmaar.. Zodat het lichaamsdeel dat erop moest wel stil lag. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ja, mijn hoofd werd vast gemaakt xd. En met koptelefoon op, maar af en toe vind ik die geluiden eigelijk wel eng. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    (...)

    Dan ga je zo'n ronde tunnel in.


    Da's toch niet pijnlijk?
    (Dacht ik toch, ik denk dat ik dat ooit als klein kind ook heb moeten doen, of toch iets soortgelijks. En dan moest ik gewoon heel stil liggen en mijn ogen dichthouden.)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Het valt best mee. Ik heb het een keer gehad zonder roes, en een keer met infuus (zonder roes welliswaar, maar ik had wel een infuus, dus ik weet hoe het voelt). Het valt beiden best mee.
    Kun je anders vragen of je verdovende zalf kunt krijgen? Dat helpt ook.
    En anders.. Zo'n infuus is vervelend, maar ik vond het niet echt pijn doen. Tuurlijk, ze steken wat door je huid en ader, dus je voelt het wel even.
    Ik vind het, het niet echt waard eerlijk gezegd. Zo'n MRI-scan valt best mee. Hebben ze daar geen muziek? Dat hadden ze bij mij wel. Dat scheelt. Kijk anders of je je eigen muziek mee mag nemen. Dat kan soms ook. En dan valt het ineens heel erg me (;
    't Is alleen saaaaaai..

    X.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Ik had zo'n infuus aan de bovenkant van mijn hand, je voeld er niks van hoor, doe gewoon wat jij het beste vind, en alvast succes <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik heb het zonder gedaan


    I'm just a little girl in a big mean world.