• Hallo allemaal,

    Dit wordt een lang verhaal over een aparte liefde, dus bereidt je voor.
    Ik zit in een hele leuke klas samen met een vriendin (met haar kan ik gewoon goed, maar niet zo goed dat het contact na school nog zal blijven).
    Ook zit er een jongen in deze klas, ik kan heel goed met hem praten en lachen en ik voel me zelfverzekerd bij hem. Hij is alleen een tikkeltje kinderachtig, sommige grapjes gaan nergens over en een serieus gesprek zit er ook niet altijd in.

    Nu komt het: die vriendin is verliefd op hem. Zij kan wel goed met hem, maar ze zijn niet bevriend, terwijl ik dat wel met hem ben. Hij heeft me wel eens mee op date gevraagd en ik weet dat hij me opzich wel ziet zitten. Dit weet ik alleen niet zeker, maar die vriendin vermoed het dus ook dat hij voor mij valt.

    Ik vind hem dus wel leuk, maar ik weet niet op welke manier. Ik vind hem misschien iets te kinderachtig en hij is anders gelovig dan ik, dus qua dat zit het er niet in.

    Maar het erge is, dat ik het heel fijn vind om hem aan te raken en het flirten ook niet oversla. Ik weet echt niet wat ik me mezelf aan moet. Ik merk namelijk ook dat ik soort van jaloers wordt als die vriendin alleen met hem kan zijn.

    Het is heel gek. Ben ik dan gewoon bang om hem kwijt te raken als vriend of vind ik hem gewoon leuk? Want al zou ik hem leuk vinden, dan zou ik mijn vriendin ook nog pijn doen.

    Waar ik nu vooral tegenaan loop is jaloezie tegenover mijn vriendin als ze bijvoorbeeld met hem appt of praat.

    Help!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 21:11 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik denk dat als je het echt zeker wilt weten of jij hem ook ziet zitten, dan moet je dat uitzoeken.
    Ga een keer wat leuks met hem doen, al misschien dan niet als date. Maar gewoon om te kijken hoe je je tegenover hem voelt.
    Pas als je weet wat je voelt, denk ik dat je dat met je vriendin kan bespreken.
    Als het een goede vriendin is, kan je het er met haar over hebben. En des noods bespreken wat jullie allebei met je gevoel doet. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik sluit me aan bij LeFou. Dit kan ik onmogelijk voor jou beslissen. Ga gewoon eens een keer iets leuks met hem doen, want dan zie je hem ook buiten school (en dat geeft toch wel een andere setting).


    Don't walk. Run, you sheep, run.