• aan je moeder of je de pil mag nemen.
    serieus, ik zou er graag mee beginnen maar ik weet niet hoe ik tegen het mijn moeder moet zeggen ;o

    als jullie die al pakken , hoe hebben jullie dat aangepakt..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou gewoon op mijn moeder afstappen en zeggen: 'Mam, ik wil aan de pil.'
    Maar ik heb een oudere zus die me probeert te dwingen en er telkens weer over begint, ha - ha!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jah gewoon vragen en anders kan je ook zelf naar de dokter gaan ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik zou het gewoon vragen en anders kan je zeggen dat je aan de pil wilt omdat je dan je ongesteldheid meer onder controle hebt.


    hoi, jij bent leuk.

    gewoon zeggen ma ik wil aan de pil :]
    heb ik ook zo gedaan
    en dan de volgende dag naar de dokter :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik zou het gewoon vragen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gewoon zeggen datje het fijn vind zodat je minder last hebt van je ongesteld zijn, het hoeft niet gelijk als anticonceptiemiddel te dienen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zeggen waarom je de pil wil, en beargumenteer die. Probeer 'r over te halen maar zeg het wel op een aardige toon. Dat moet het vast lukken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dankje wel allemaal , dat van die ongesteldheid ga ik zeker wel gebruiken (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als ik zestien ben MOET ik van mijn moeder aan de pil. Vroeger gebruikte ik hem ook, maar dat kwam door zwaar ernstige krampen. Maar die zijn nu weg dus ik heb de pil niet meer nodig.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha ik had dat probleem ook. Heb het maar gewoon gevraagd alleen mocht het niet :')


    -

    gewoon normaal vragen, het is heel gewoom om aan de pil te gaan dus er is niks raar aan om het te vragen en zeker niet aan je moeder want dat is perslot van rekening ook een vrouw.


    The Truth is always merciless

    Ik zou het toen 2 a 3 jaar geleden op vakantie worden..en dat vertelde ik mijn ma! en vroeg zo: kan ik het niet eens verplaatsen (had nog niet van pil gehoord,was nog 13 ofzo) Dus toen heeft ze pil aangevraagd(A)

    Je kan het gewoon vragen! het is normaal om zoiets te vragen vind ik!
    Het is niet alleen voor de seks ofzo..! het is ook dat je het uit kan stellen en minder buikpijn hebt..

    ik ben met de pil begonnen toen ik een jaar of 15,16 was, toen was het omdat ik hele erge last had van ongesteld zijn wat elke keer weer anders begon, soms een week te vroeg, soms een week te laat. daarnaast last gehad van acne(nu nergens meer last van), mijn moeder was degene die met het idee kwam, dusja, in principe hoef je er niet vanuit te gaan dat ze vreemd reageerd :)

    Ik heb gewoon gezegd dat ik aan de pil wilde. Maar bij mij was het mede omdat ik toen een relatie had die behoorlijk serieus was. Maar je zou kunnen zeggen dat je het wilt zodat je minder last heb van ongesteldheidsklachten =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zeg het gewoon rustig, je moeder zal er echt geen problemen mee hebben en je begrijpen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.