• Lieve Molloten,

    Het is weer begonnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date. Vanaf 5 Januari 2019 is het nieuwe seizoen Wie is de Mol te zien en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt


    Firm believer of all that is magic

    Ik wil graag in een Quizletpoule! Mijn gebruikersnaam is MareP

    Waarom moeten we eigenlijk over de aflevering in spoilers praten? Want daar is het hele topic voor, dat je praat over de aflevering. Is het niet handiger om in de beginpost te zetten dat als je de laatste aflevering nog niet gekeken hebt, je dit topic niet moet aanklikken?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik wil graag in een Quizletpoule! Mijn gebruikersnaam is MareP

    Waarom moeten we eigenlijk over de aflevering in spoilers praten? Want daar is het hele topic voor, dat je praat over de aflevering. Is het niet handiger om in de beginpost te zetten dat als je de laatste aflevering nog niet gekeken hebt, je dit topic niet moet aanklikken?


    Hoooi,
    Hier heb ik voor gekozen zodat stel je klikt dit topic per ongeluk aan dat je niet gelijk ziet wie er uit is of wat iemand heeft gedaan.
    Ik ben zelf een van die noobs die probeert te multitasken en dan op het verkeerde topic klikt, dus ja vandaar. Hopelijk begrijp je het!
    Ik heb je toegevoegd aan de poule
    Liefs


    Firm believer of all that is magic

    Aah, mt!
    Ik moet alleen eerst de app herinstalleren, haha.


    Stenenlikker

    Weet iemand hoe je WIDM in het buitenland moet kijken?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omfg, geweldig dat Robèrt meedoet. :Y) Ik ga ook weer kijken, maar eigenlijk doe ik nooit iets met de app.


    Caution first, always.

    Tuena schreef:
    (...)

    Hoooi,
    Hier heb ik voor gekozen zodat stel je klikt dit topic per ongeluk aan dat je niet gelijk ziet wie er uit is of wat iemand heeft gedaan.
    Ik ben zelf een van die noobs die probeert te multitasken en dan op het verkeerde topic klikt, dus ja vandaar. Hopelijk begrijp je het!
    Ik heb je toegevoegd aan de poule
    Liefs


    Ah zo. Oke! Thanks voor het uitnodigen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Omg, ik heb er zo'n zin in. Ik denk dat ik dit jaar ook de app ga downloaden, dus ik zal het doorgeven wanneer dat gebeurt haha!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Virtues schreef:
    Weet iemand hoe je WIDM in het buitenland moet kijken?

    Kan je op de sites van NPO komen? Anders kan je via hier de afleveringen terugkijken.


    Ik heb de app ook eindelijk kunnen downloaden!! Heb er ook dit jaar echt weer zin in!


    Credendo Vides

    Oehhh ik heb er weer zo’n zin in

    Ik wil ook graag in de quizlet pool!!
    Mijn gebruikersnaam is: Maaikel22


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oh! Mijn gebruikersnaam is DreamerN trouwens! What a surprise...xD


    Credendo Vides

    Ik moet de app nog juist installeren etc, maar alvast MT!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vanavond om 21:00 de Kick-Off. Hierin bespreken oud kandidaten hun ervaringen en leer je de kandidaten iets beter kennen.


    Firm believer of all that is magic

    Virtues schreef:
    Weet iemand hoe je WIDM in het buitenland moet kijken?


    Via de website van NPO! Eventueel via VPN downloaden als die site niet bekeken kan worden in het land. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik doe graag mee aan de poule! Mijn gebruikersnaam is Tanasja. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Morgenavond is de officiële eerste aflevering van dit seizoen. Excited! Dus maak nog snel de app aan en verdeel je punten :)


    Firm believer of all that is magic