• heey mensen.
    ik ga gewoon kapot hier.
    dit is het verhaal

    al vanf 23 mei hebben me ouder fucking ruzie en in de zomervakantie was het dus helemaal raak me pa wou me mee de dood in nemen.
    ik hebn dan wel mijn vriend en ik heb er ook heel veel steun aan maar het lukt gwn niet.
    van me moeder wordt ik ook gek dan moet ik me pa verwijderen en dan weer toevoegen. en ik wil niet eens met hem praten want hij heeft gewoon mijn hond weggegeven!
    het gaat op school slecht.
    en zodra me vader weer wat fout doet zit ik met een moeder die scheld op mij.
    geef ik haar advies luisterd ze niet.
    ze wil hem nog steeds altijd terug.
    maar ze houd gewoon geen rekening met mij.

    moest even mijn verhaal kwijt(flower)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    wat ;o ?! heftig! als je eens wilt praten , veel mensjes van Q zullen wel klaar staan (flower)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ben er voor je <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    aagh meiske toch <3 wat vervelend en moeilijk allemaal <3 Nouw heel Q steunt je volgens mij en als je echt wilt praten kun je me ook op msn toevogen of pvb sturen

    xx


    The Truth is always merciless

    Ghostwriter schreef:
    aagh meiske toch <3 wat vervelend en moeilijk allemaal <3 Nouw heel Q steunt je volgens mij en als je echt wilt praten kun je me ook op msn toevogen of pvb sturen


    same here, if you need to talk

    heel veel sterkte(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    zoals iedereen hier al zei, veel sterkte!

    en als je met iemand wilt praten, stuur maar gwn een pb'tje, ookal ken je me niet :]
    x

    Ik ken je niet, maar sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken je niet, maar als je wilt praten mag je me altijd een pb'tje sturen, veel sterkte nog.(flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het klinkt misschien heel drastisch, maar ga even een maandje bij een ander familielid wonen (oom of tante waar je een goede band mee hebt, oma?). Dan kom je even tot rust en je ouders ook. Je kunt ze dan nog gewoon zien en zij jou ook, maar je zit niet steeds tussen het gezeik.
    Als het thuis gewoon niet lekker gaat, kun je ook tijdelijk op een leefgroep worden geplaatst, maar dat gaat denk ik wel te ver.
    Ik heb overwogen om een tijdje bij mijn opa en oma te gaan wonen, omdat mijn ouders in een scheiding lagen. Zij stonden er ook voor open. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, omdat ik mijn broertje dan thuis alleen achter moest laten.
    Natuurlijk helpt veel praten ook, maar soms is er gewoon niets meer te vertellen, terwijl het nog steeds dwarszit, hoe moe je ook bent van steeds hetzelfde verhaal vertellen.
    Maar ga vooral ook met je ouders praten. Beide apart. Ga geen dingen zeggen waarmee je de een zwak tegenover de ander zet, maar vertel wel hoe jij je daarbij voelt. Ga desnoods dreigen. Ouders gaan altijd lief doen als je gaat dreigen (met weggaan dan ofzo he).


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    woow,, heel veel sterkte meis :$


    It's so hard to accept the fact you're gone forever