• Iedereen weet wel wat er is gebeurt met die Noor die op dat Eilandje al die onschuldige mensen heeft neergeschoten.
    Ik heb te horen gekregen dat hij maximum 21 jaar celstraf krijgt.
    Buiten dat, heb ik nog iets leuks gehoord -.-"
    Waardoor ik me dus echt zó veilig door voel not
    Blijkbaar waren er plannen om in Doel een aanslag te plegen.
    Voor de mensjes die niet weten wat Doel is; Doel is een Belgische kerncentrale.
    Ik woon er echt dicht in de buurt...Doel is zo'n 18 km ver van waar ik woon dus...
    Het is zelfs op het nieuws geweest volgens mijn ouders.
    Het is wel zo, dat er meer bewaking rondloopt in Doel nadat ze dat bericht hadden gehoord.
    Maar dan nog.
    Heeft iemand nog "leuk" nieuws gehoord vandaag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind het ook belachelijk dat hij maar 21 jaar krijgt. Zo'n man verdient het niet om ooit weer een stap buiten de gevangenis te zetten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom krijgt hij maar 21 jaar?
    Hij heeft meerdere mensen vermoord, dus daar staat voor mij de doodstraf op. Maar die kennen we niet in Europa, dus op z'n minst krijgt hij levenslang.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waaa. Ik stiekem bang dat ze ooit iets met de kerncentrale van borselle gaan doen, daar woon ik vlakbij
    @Mudblood
    Dat is de maximum straf in Noorwegen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nevada schreef:
    Waarom krijgt hij maar 21 jaar?
    Hij heeft meerdere mensen vermoord, dus daar staat voor mij de doodstraf op. Maar die kennen we niet in Europa, dus op z'n minst krijgt hij levenslang.

    Ik vind dat zo'n mensen echt niet meer op straat mogen komen.
    Net zoals jou, vind ik de doodstraf ook nog goed voor zo'n mensen.
    Alleen jammer dat ze dat niet meer doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Prim schreef:
    Waaa. Ik stiekem bang dat ze ooit iets met de kerncentrale van borselle gaan doen, daar woon ik vlakbij
    @Mudblood
    Dat is de maximum straf in Noorwegen

    Weet ik. (: Maar het blijft belachelijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind die 21 jaar echt onzin. In bijvoorbeeld Amerika krijg je al levenslang als je twee mensen vermoord. Hij een stuk of honderd en die is over 21 jaar weer vrij! Nee, hij moet achter de tralies en daar mag ie sterven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    mijn moeder zei echt; schiet een kogel door zijn hoofd

    ik vind 21 jaar echt niet genoeg.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nevada schreef:
    Waarom krijgt hij maar 21 jaar?
    Hij heeft meerdere mensen vermoord, dus daar staat voor mij de doodstraf op. Maar die kennen we niet in Europa, dus op z'n minst krijgt hij levenslang.

    Da's iets met de Noorse wet. Zeiden ze op CNN. De straffen daar gaan niet hoger dan 21 jaar.

    For Norway, there will also be a point of law that will be examined. In Norway, there is no death penalty. There is also legislation that limits the maximum prison sentence to twenty-one (21) years. The Norwegian lawmakers will have to contemplate whether that law remains intact. Is that legislation progressive or inviting further violence?


    CNN:
    In Norway, the maximum sentence on such a charge is 21 years. However, if the court deems that a person could be a future threat, then they can be sentenced to "preventative detention," Holtaas said. Under that type of sentence, a person would serve the maximum sentence of 21 years and then the court could assess an extension if the person was still deemed a threat, he said.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:10 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze zeiden ook iets over Nederland.


    <3

    Mudblood schreef:
    Ik vind het ook belachelijk dat hij maar 21 jaar krijgt. Zo'n man verdient het niet om ooit weer een stap buiten de gevangenis te zetten.


    En nee, nog geen 'leuk' nieuws, maar ook geen leuk nieuws.


    Food.

    Nevada schreef:
    Waarom krijgt hij maar 21 jaar?
    Hij heeft meerdere mensen vermoord, dus daar staat voor mij de doodstraf op. Maar die kennen we niet in Europa, dus op z'n minst krijgt hij levenslang.


    21 jaar is denk ik de maximum straf die hij volgens de Noorse wet kon krijgen voor zijn daden. Als hij na die 21 jaar nog een gevaar is voor de samenleving kan daar nog 10 jaar bij komen ...


    Live life limitless.

    Ging hij niet alle Belgische kerncentrales laten ontploffen? =/
    Nu ja, dan zijn we er in elk geval allemaal geweest...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mudblood schreef:
    Ik vind het ook belachelijk dat hij maar 21 jaar krijgt. Zo'n man verdient het niet om ooit weer een stap buiten de gevangenis te zetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het zal waarschijnlijk 21 jaar zijn. Noren zijn vredelievende mensen, nooit ernstige misdrijven, dus vandaar dat de maximumtijd in een gevangenis daar 21 jaar is. Maar ik heb ook gehoord dat ze daar nog over gaan discussiëren om misschien een uitzondering te maken.

    Volgens mij heb ik over Doel al vaker gehoord dat er aanslagen ed op willen gepleegd worden. Nja, zou me niet teveel zorgen maken, zeker niet met genoeg bewakers. Ik ben al eens in die kerncentrale binnen geweest, daar is best een hoge security. ^^
    Maar ik snap je bezorgdheid wel als je zo dicht woont.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    twizzle schreef:
    mijn moeder zei echt; schiet een kogel door zijn hoofd

    ik vind 21 jaar echt niet genoeg.
    dat zij zei ik ook :/

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 17:30 ]


    Shoganai i ne~