• Want ik heb morgen een presentatie met de allerstomste jongen van de klas.

    Dit kwam omdat ik en mijn vriendinnen met z'n drieen zijn, en hij blijft altijd over in z'n eentje. Dit keer was het mijn beurt om wat voor school te doen: scheikunde presentatie.

    ARGH.
    Ik wil echt niet, hij stink namelijk naar geitenkaas en stinkvoeten en hij heeft een hele rare stem waarvan ik de kriebels krijg. Echt ik wil niet, niet niet niet.
    -zucht-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poor you =(
    Moet je veel vertellen?
    &sterkte morgen! Ik heb sowieso al een hekel aan presentaties want ik kan niet voor grote groepen spreken. Voor kleine groepen trouwens ook niet.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 17:26 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    in mijn klas zit er ook zo iemand.in wetenschappelijk werk zit hij naast mij O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bravery schreef:
    Poor you =(
    Moet je veel vertellen?
    &sterkte morgen! Ik heb sowieso al een hekel aan presentaties want ik kan niet voor grote groepen spreken. Voor kleine groepen trouwens ook niet.

    Nee, inderdaad.
    En ik moet met hem iets doen, en voor de klas ook nog. Ik ga dood.
    Ja, ik moet zo 5 minuten vertellen en hij ook. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou, hij kan toch zelf niks doen aan zijn stem en misschien ook niet aan zijn geur. ._.

    Dazzled schreef:
    Nou, hij kan toch zelf niks doen aan zijn stem en misschien ook niet aan zijn geur. ._.

    Aan zijn geur wel. Hij draagt elke dag hetzelfde vest.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    achja Xd
    ik kan morgen niet eens naar school
    terwijl ik juist weer wel wil

    Dat had ik vorig jaar altijd. Altijd dat stomste kind van de klas moest bij ons. Ik haat oneven aantallen :'D
    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook zon gozert in m'n klas.
    Hij heet Songchai, en ze noemen hem Songguy, -en dan guy in het engels uitspreken- het is een chinees, en hij is eng, maar hij tekent wel mooi haha.
    Veel succes. (flower)


    Smiling but close to tears.

    aahw
    good luck with him


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    sterkte en succes (flower)


    T O K I O H O T E L < 3

    Dealer schreef:
    (...)
    Aan zijn geur wel. Hij draagt elke dag hetzelfde vest.

    Misschien heeft heeft hij een hele kast vol met dezelfde vesten, haha. :X
    Ik begrijp wel dat je het niet zo leuk vind, maar dat duurt maar tien minuten ofzo? Dat is zo voorbij. :')

    Zal ik en briefje voor je schrijven?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Muwhahaa x'D Ik heb een hekel aan zulke mensen. Wij hebben ook zo'n meisje bij ons op school zitten, maar ik ben haar gewoon zat, dus vorige keer heb ik haar keihard door de stront laten zakken. YAAAAY Doo komt voor zichzelf op (:
    Ik kan wel zeggen dat ik het allemaal zielig vind (hallo, ik ben zelf 6 jaar lang gepest), maar ik snap niet dat mensen het gewoon niet doorhebben dat ze voor lul lopen en niemand ze mag :O
    Jongens aan de andere kant ga ik meestal wel helpen, maar meestal een beetje op een harde manier, niet al te subtiel. Zo van: "goh, zou je niet op z'n minst kunnen doen alsof dat vest nog wel eens in de was gaat?"
    Op zomerkamp was er echt een meisje zo hard tegen zo'n jongen met zo'n vreemde stem. Ze zei zoiets van: "Kun je ook nog iets anders dan knarsen en piepen?"
    Zeg, hoe heet die dude? Het zou nog wel eens dezelfde kunnen zijn ook.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dolce schreef:
    Zal ik en briefje voor je schrijven?

    Ja!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Chiyo schreef:
    Muwhahaa x'D Ik heb een hekel aan zulke mensen. Wij hebben ook zo'n meisje bij ons op school zitten, maar ik ben haar gewoon zat, dus vorige keer heb ik haar keihard door de stront laten zakken. YAAAAY Doo komt voor zichzelf op (:
    Ik kan wel zeggen dat ik het allemaal zielig vind (hallo, ik ben zelf 6 jaar lang gepest), maar ik snap niet dat mensen het gewoon niet doorhebben dat ze voor lul lopen en niemand ze mag :O
    Jongens aan de andere kant ga ik meestal wel helpen, maar meestal een beetje op een harde manier, niet al te subtiel. Zo van: "goh, zou je niet op z'n minst kunnen doen alsof dat vest nog wel eens in de was gaat?"
    Op zomerkamp was er echt een meisje zo hard tegen zo'n jongen met zo'n vreemde stem. Ze zei zoiets van: "Kun je ook nog iets anders dan knarsen en piepen?"
    Zeg, hoe heet die dude? Het zou nog wel eens dezelfde kunnen zijn ook.


    Jurgen..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?