• Hahah, okee, daar zit mijn moeder dus op, echt verschrikkelijk. Zit ik Gasolina van Daddy Yankee te luisteren, komt ze de zolder op lopen, gaat ze hellemaal los op de Zumba manier (Alles kan niet goed genoeg schudde instelling)

    (Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, axé, samba en cumbia. Het is opgezet door Alberto 'Beto' Perez, een Colombiaanse danser en choreograaf uit Miami. Bij zumba doe je fitness-oefeningen op muziek, vergelijkbaar met aerobics.
    De naam zumba komt uit het Colombiaans-Spaans, waar het zoveel betekent als snel bewegen en lol hebben. Wereldwijd zijn er zumba-instructeurs, en worden de zumba-dvd's via internet verkocht.
    Zumba is een geregistreerde merknaam. Instructeurs moeten een diploma halen en licentie aanschaffen om lessen met de naam zumba te mogen geven.

    -- Bron: Wikipedia)

    Wie kent er ook mensen die op Zumba zitten?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik vind het ook vreselijk, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb erop gezeten, bij ons was het wel leuk, maar ik ben eronderuit gegaan omdat ik er geen tijd voor had

    Patricia Paai sport ;D

    ik zit niet op zumba. xD maar ik volg het wel. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Solitude schreef:
    Patricia Paai sport ;D


    Oh, bah, nu zie ik Patricia Paai al helemaal schudden met dr handel :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    (...)

    Oh, bah, nu zie ik Patricia Paai al helemaal schudden met dr handel :Y)


    En dan houd ze dr rokje zo leuk omhoog :V srsly, Zumba heeft een slechte indruk op mij gemaakt x3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 19:32 ]

    Solitude schreef:
    (...)

    En dan houd ze dr rokje zo leuk omhoog :V srsly, Zumba heeft een slechte indruk op mij gemaakt x3


    Nadat ik me moeder los zag gaan, heeft het bij mij ook geen goede indruk gemaakt x]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    (...)

    Nadat ik me moeder los zag gaan, heeft het bij mij ook geen goede indruk gemaakt x]


    HAHA. lijkt je moeder een beetje op Patricia Paai [a]?

    Ik zit op Zumbaa ;D.

    En en en. Myn zus ook en dan gaan we de heletijd lachen omelkaar want zij kan het echt niet want zij is stijf en ik ben lekker los ;D en die gast die les geeft mewn hij is lekkorr. ;D en dan ga ikextra overdrevn doen.

    En wtf nu staat hier een verhaal hehe ._.


    The magic will never end.

    Haha ;p
    mijn moeder doet 's ochtends als ik het eerste uur vrij heb ofzo, altijd zo'n Zumba dans op Roxette (een band die ze altijd op heeft staan) en dan kan ik d'r wel wurgen ;'D


    Caution first, always.

    Solitude schreef:
    (...)

    HAHA. lijkt je moeder een beetje op Patricia Paai [a]?


    HAHAHA. Nee totaal niet.
    (ik weet niet of dat een min of plus punt is..)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    nerdiecakez schreef:
    Ik zit op Zumbaa ;D.

    En en en. Myn zus ook en dan gaan we de heletijd lachen omelkaar want zij kan het echt niet want zij is stijf en ik ben lekker los ;D en die gast die les geeft mewn hij is lekkorr. ;D en dan ga ikextra overdrevn doen.

    En wtf nu staat hier een verhaal hehe ._.


    Maar bijna alle mannen die dansen zijn lekker, en dan schijnen ze opeens homo te zijn x]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Adored schreef:
    (...)

    HAHAHA. Nee totaal niet.
    (ik weet niet of dat een min of plus punt is..)


    Geloof me, een plus (x