• Nee, niet ik gekkie.
    Mijn vriendje die heeft een beste vriendin.
    En is 19 jaren oud, en sinds begin dit jaar zwanger.
    Echt omg, ik schrok eerst zo hard he.
    Maar zij schijnt er vet blij mee te zijn.
    Ze gaat ook met 'r vriend trouwen en ze gaan binnenkort samenwonen enzo.
    Like.. omg..
    Ik zou dat echt niet willen op die leeftijd.


    Life is hard and then we die

    geluk kan je niet dwingen.


    Some angels have no wings.

    Temerarious schreef:
    zo jong is dat niet.

    Echt wel :]

    ON: Oud topic, Annick heeft inmiddels een ander vriendje. Dacht ik, ik hou dat niet bij, dat gaat te snel voor me :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het ook niet willen, maar gelukkig is zij wel blij want zij moet er tenslotte mee leven.

    Een goede vriendin van de vriendin van mijn broer, die is al 3 jaar bezig om zwanger te raken van haar vriend alleen het lukt niet. En zij is nog maar 20, dus ze was er al mee bezig op haar 17e...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Foundation schreef:
    Dat vind ik toch ook wel iets jong ja ;x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik snap haar wel, ik ben 19 en als ik een baby zie krijg ik toch ook kriebeltjes. Vaak heb ik echt al de drang om me te settelen. Maar dat gaat niet zolang ik nog naar school ga (en geen vriend heb :p).
    Sommigen zijn er eerder klaar voor dan anderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn nicht ook 19 en zwanger begin dit jaar. Maar die gaat niet trouwen en samenwonen x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vriendin van mijn vrinedje i 18 en die krijgt in september een kindje o.O en gaat ook al trouwen met der vriend. Maar ik vind het gewoon way to youngh


    Love sheds light one the darkest of times

    *kuch* 4 maart 2010 *kuch*

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 18:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik zou eerst carriere maken (zoals veel mensen waarschijnlijk..) en dan pas aan relatie denken. ik denk dat ik dan 25 ben ofz of hooguit 30 :S maar daar denk ik nog niet aan ik ben pas 13 :p en ik zou ook heel erg schrikken :S maar vroeger was dat normaal, mijn oma was ook op haar 19e getrouwd en had een kind (mijn vader) en nu is ze dus 63 :P jonge actieve oma :D

    Ik dacht toch eerst even dat het over jou ging hoor -hartaanval-

    Achjaah.. vanaf je 18e vind ik het wel kunnen. Wel jong. Maarjaah

    Ik ga waarschijnlijk nog niet eens getrouwd zijn als ik 30 ben. Laat staan een kind hebben. ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het geweldig voor haar (:
    Maar ik zou dat ook niet willen, al vind ik 19 jaar geen echt 'verschiet'leeftijd meer..
    Iemand die ik ken is 15 en heeft een kind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan me niet voorstellen dat ik dan al een kind zou hebben, ik wil eerst wel in staat zijn behoorlijk voor dat kind te zorgen. Maar het is wel goed dat ze er blij mee is. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Foundation schreef:
    Dat vind ik toch ook wel iets jong ja ;x


    Food.