• Eerst mijn exuses; ik kan de link niet in een link zetten i.v.m. dat ik op mijn mobiel zit.

    http://www.quizlet.nl/stories/92531/cinderella-16/



    Cinderella 16+

    Melissa Rose Westerbury is een vampier. Het lukt haar familie aardig om geen vermoedens op te roepen bij te lokale bevolking dat ze vampieren zijn. Behalve de familie Canterbury. Zij zijn vampierenjagers en willen de familie Westerbury van de kaart vegen zonder een spoor achter te laten.
    Om af en toe te ontsnappen aan de werkelijkheid, duikt Melissa op internet onder als Cinderella. Al een paar weken kent ze al Hunter, waaraan ze bijna alles vertelt.
    Als er een nieuwe jongen in de klas komt, is het die jongen wat ze o zo aantrekkelijk vindt. Als Alex, de nieuwe jongen, dezelfde opmerkingen heeft als Hunter, heeft Melissa het gevoel dat ze zich in een vervelend probleem heeft verwikkeld. Het wordt er allemaal niet gemakkelijker op als de familie Westerbury tijdens het jagen de familie Canterbury tegenkomt.
    En het wordt vreemder als Alex Canterbury precies dezelfde opmerking maakt als Hunter, een paar uur geleden.
    Melissa krijgt absoluut niks mee van het ruzie tussen de familie want er spookt één ding door haar hoofd;

    Is Alex Hunter?

    Haar crush en beste vriend?



    ~Fantasy
    ~Romantiek
    ~Avontuur
    ~Begint op 20 augustus, zodra mijn school begint
    ~Proloog staat online


    Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."