• OH MY GAWD. Ik kwam er heel makkelijk vandaag fftjes achter dat versailles dus in Nederland kotm. ik ben der geen reuze fan van maa riwl der wel heen.


    Staat der: Minimum leeftijd: 16 jaar, tensij onder begeleiding.


    Ik ga niet met mij ouders, en ik ben dan nog net geen 16. Dan emot ik nog 5 maanden wachte oO


    Ik vroeg een vriendin of ze mee wilt. Nu nog wachten.

    Ik hoop het zo!



    Oh als je nog wilt bestellen..


    Dat kan hiieeer:')

    Hoe zit het met jullie? iemand die gaat?


    Dit is Versailles:')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 21:34 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik kan waarschijnlijk dus niet. Ik heb het mijn moeder gevraagd, maar het is veel te ver. Dat is echt vervelend. Al die leuke Japanse bands die ik wil zien, treden op in Nederland, Duitsland, Frankrijk etc. maar ze komen nooit naar België. Mijn ouders willen dan niet mee, dus brengen ze me ook niet, en het is te ver om alleen met de trein te gaan. Ik wil het optreden van Versailles echt heel graag zien, ik ben een heel grote fan van hen, maar ik kàn gewoon niet. En ik vind het dan ook verschrikkelijk dat anderen 'die hun muziek wel goed vinden maar niet echt zo'n grote fan zijn' wel kunnen en ik niet. Maar, ooit zal ik ze zien ^-^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik wou eerst gaan maar dacht toen, ik ben eig. geen fan van ze XD


    "Let them eat cake!"

    xAirashiix schreef:
    Ik kan waarschijnlijk dus niet. Ik heb het mijn moeder gevraagd, maar het is veel te ver. Dat is echt vervelend. Al die leuke Japanse bands die ik wil zien, treden op in Nederland, Duitsland, Frankrijk etc. maar ze komen nooit naar België. Mijn ouders willen dan niet mee, dus brengen ze me ook niet, en het is te ver om alleen met de trein te gaan. Ik wil het optreden van Versailles echt heel graag zien, ik ben een heel grote fan van hen, maar ik kàn gewoon niet. En ik vind het dan ook verschrikkelijk dat anderen 'die hun muziek wel goed vinden maar niet echt zo'n grote fan zijn' wel kunnen en ik niet. Maar, ooit zal ik ze zien ^-^

    Xx


    maar heb je dan niet iemand die in nederland woont waar je naartoe zou kunnen gaan zodat je toch kan gaan? ik snap dat het vervelend is.. maar misschien kan je met iemand mee, dat heb ik ook geregeld met een vriendin zij woont ergens bovenin nederland en ik woon in utrecht niet zo gek ver van amsterdam, ze blijft bij mij en zo kunnen we dus toch gaan.. misschien is dat een optie?
    maar ik vind het wel een beedje onterecht dat je zegt dat andere wel gaan en niet zulke grote fans zijn, dat zou best kunnen maar dat weet je immers niet zeker..


    A Noble was Born in Chaos

    xAirashiix schreef:
    Ik kan waarschijnlijk dus niet. Ik heb het mijn moeder gevraagd, maar het is veel te ver. Dat is echt vervelend. Al die leuke Japanse bands die ik wil zien, treden op in Nederland, Duitsland, Frankrijk etc. maar ze komen nooit naar België. Mijn ouders willen dan niet mee, dus brengen ze me ook niet, en het is te ver om alleen met de trein te gaan. Ik wil het optreden van Versailles echt heel graag zien, ik ben een heel grote fan van hen, maar ik kàn gewoon niet. En ik vind het dan ook verschrikkelijk dat anderen 'die hun muziek wel goed vinden maar niet echt zo'n grote fan zijn' wel kunnen en ik niet. Maar, ooit zal ik ze zien ^-^

    Xx



    Sorry =O


    Ik ben al blij dat ik ga. mss neem ik em meoder toch maar mee, maa rik hoop eigenlijk dat een vrinedin van me eme gaat, dan ka ik mee.

    Ik hoop voor ej dat je ze ooit zal zien ^^,


    Nou dit is ook de eerste keer dta ik een japanse band in nederland zie die ik goed vindt :X

    Zover ik het wist dan x'D Ik heb er aleen paar gemist x'D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    maar heb je dan niet iemand die in nederland woont waar je naartoe zou kunnen gaan zodat je toch kan gaan? ik snap dat het vervelend is.. maar misschien kan je met iemand mee, dat heb ik ook geregeld met een vriendin zij woont ergens bovenin nederland en ik woon in utrecht niet zo gek ver van amsterdam, ze blijft bij mij en zo kunnen we dus toch gaan.. misschien is dat een optie?
    maar ik vind het wel een beedje onterecht dat je zegt dat andere wel gaan en niet zulke grote fans zijn, dat zou best kunnen maar dat weet je immers niet zeker..


    Nee ik snap haar wel. ze bedoelt meer van : er zijn emsnen die er neit echt grote fan van zijn en toch mrogen, zoals ik zelf. Ik ben neit eimand die ze 24/7 volgt weetje. Maar ik mag wel en ga waarshcijnlijk ook, en dan is zij, iemand die echt hele grote fan is, de gene die neit kan gaan.

    Dus ik snap haa rputn wel.

    Maa rhet neemt neit weg dat ik egwoon ga (A)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    MacGregor schreef:
    (...)
    En ik denk dan altijd aan Louis XIV. x'd
    Haha, waarom kiest een Japanse band een Frans paleis als naam? x)
    Waar zit de logica...


    niet lullig bedoelt maar dna kan ik ook vragen: wat moet een duitse band met de naar: Tokio Hotel?


    Precies het zelfde lijkt me, want Tokyo is een hartstikek mooie stad.

    Ze zullen vast eenr eden hebben?:')


    maar jah iks nap ergens wel wat je bedoelt x'D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoStory schreef:
    (...)

    niet lullig bedoelt maar dna kan ik ook vragen: wat moet een duitse band met de naar: Tokio Hotel?


    Precies het zelfde lijkt me, want Tokyo is een hartstikek mooie stad.

    Ze zullen vast eenr eden hebben?:')


    maar jah iks nap ergens wel wat je bedoelt x'D

    Ik ben geen fan x'd
    Maar ik word helemaal boos bij het idee dat ze de geschiedenis van het paleis waarschijnlijk niet eens kennen -mogelijk, ik weet het niet- dus ga ik erover zitten lullen.
    Ik voel me er gewoon niet goed bij als iemand cultuur enzo niet respecteert x'd
    Da's stom, ik weet het. Er is niets dat ik eraan kan doen (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Vet awesome dat ik gewoon op die dag zelf 16 wordt (:
    Hahah x'D
    Mijn vriend heeft de kaarten geregeld, zei hij (: Whiii. Ik heb er zo'n zin in (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    MacGregor schreef:
    (...)
    Ik ben geen fan x'd
    Maar ik word helemaal boos bij het idee dat ze de geschiedenis van het paleis waarschijnlijk niet eens kennen -mogelijk, ik weet het niet- dus ga ik erover zitten lullen.
    Ik voel me er gewoon niet goed bij als iemand cultuur enzo niet respecteert x'd
    Da's stom, ik weet het. Er is niets dat ik eraan kan doen (':

    Denk je echt dat ze uit zichzelf op de naam Versailles zijn gekomen? Waarschijnlijk zijn ze die naam wel tegengekomen en als je naar de muziek- en kledingstijl kijkt, kom je erachter dat het toch allemaal wel ontzettend mooi in het plaatje past.

    Kijk, als je dan hoort waarom Tokio Hotel, Tokio Hotel heet: "Omdat we graag een keer op willen treden in Tokyo." O.o Ja sorry hoor. Ik ben fan geweest van Tokio Hotel, maar dat vond ik echt de slapste reden om de naam te kiezen...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik ken ze niet :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    MacGregor schreef:
    (...)
    Ik ben geen fan x'd
    Maar ik word helemaal boos bij het idee dat ze de geschiedenis van het paleis waarschijnlijk niet eens kennen -mogelijk, ik weet het niet- dus ga ik erover zitten lullen.
    Ik voel me er gewoon niet goed bij als iemand cultuur enzo niet respecteert x'd
    Da's stom, ik weet het. Er is niets dat ik eraan kan doen (':


    Jah maar je hoeft geen fan te zijn van TH, ik vind het zelf noig wel leuke muziek, maa rik bedoel meer. dat er meerder bands zijn met zulke namen snap je? Dit was het simpelste voorbeelt :')
    Nou, ik weet bijna zeker dta ze dat paleis wel kennen, ze hebbenhun abnd er vast naa rvernoemd als je naar hun videoclips kijkt en zo zie je paleis achtige dingne heel erg terug. Dus ik weet bijna zeker dat ze die bewust gekozen hebben.
    Maar wie zegt dta ze een cultuur niet respecteren? Ze hebben gewoon de naam van een paleis als band naam. Tokio Hotel respecteerd de cultuur van Japan vast ook.

    Kinda same thing.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Denk je echt dat ze uit zichzelf op de naam Versailles zijn gekomen? Waarschijnlijk zijn ze die naam wel tegengekomen en als je naar de muziek- en kledingstijl kijkt, kom je erachter dat het toch allemaal wel ontzettend mooi in het plaatje past.

    Kijk, als je dan hoort waarom Tokio Hotel, Tokio Hotel heet: "Omdat we graag een keer op willen treden in Tokyo." O.o Ja sorry hoor. Ik ben fan geweest van Tokio Hotel, maar dat vond ik echt de slapste reden om de naam te kiezen...


    haha je denkt precies zoals ik zelf. Dat dacht ik nou ook x'D


    Ik ben ook fan geweest van tokio hotel hoor, mss stiekem selfs nog wel nogsteeds x'D Maar neit zo erg meer als vroeger, maar ik heb het altijd al een rare rede gevonden


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Mm normaal gezien kan ik eigelijk, ik bedoel ik ben 17 en het is toch vakantie ;D
    Nu nog slachtoffers om mee te gaan ;D

    oke^^ ze maken mooie muziek, alleen ik versta er geen bal van. en zit er nou een meisje in? is niet lullig bedoelt


    Some angels have no wings.