• Hallo lieve Q'ers,
    Er is in de koude wintermaanden altijd zoveel negativiteit om ons heen, en ik dacht daar kunnen we met zijn allen wel eens een wat positievere draai aan geven. In plaats van al het klagen dat zo lekker Nederlands eigen is, leek het me leuk om hier ruimte te creëren voor al het positiefs wat er daarnaast ook plaats vind. Dus zei iemand op straat vandaag hallo? Of heb je zo lekker gekookt vandaag? Of ging het een keer super goed op school/werk? Deel het dan hier, want ik denk dat we zo de sfeer hier in ons koude kikkerlandje (al is het alleen op Quizlet) zeker kunnen opfleuren met positieve vibes!


    [ bericht aangepast op 11 feb 2019 - 21:21 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga verhuizen! Na twee jaar veel te krap te hebben gewoond, en veel pech te hebben gehad met woningbouwverenigingen, kunnen mijn man en ik eindelijk groter wonen. Met z'n tweeën op amper 30 vierkante meter (eenkamerappartement) begint op een gegeven moment echt z'n tol te eisen.. Ben er zo blij van dat er eindelijk een einde aan de krapte komt. Dat ik straks gewoon weer in een bed kan slapen, m'n verjaardag thuis kan vieren en mensen uit kan nodigen... ❤


    26 - 02 - '16

    Rosier schreef:
    Ik ga verhuizen! Na twee jaar veel te krap te hebben gewoond, en veel pech te hebben gehad met woningbouwverenigingen, kunnen mijn man en ik eindelijk groter wonen. Met z'n tweeën op amper 30 vierkante meter (eenkamerappartement) begint op een gegeven moment echt z'n tol te eisen.. Ben er zo blij van dat er eindelijk een einde aan de krapte komt. Dat ik straks gewoon weer in een bed kan slapen, m'n verjaardag thuis kan vieren en mensen uit kan nodigen... ❤


    AHH super tof! Echt blij dat je wat hebt kunnen vinden ^^ Een beetje ruimte is ook erg fijn. Ik heb in mn eentje soms al claustrofobie in mn 30 vierkante meter laat staan met 2 personen. Heel veel woon plezier !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben nog altijd heel blij dat ik mijn rijbewijs gehaald heb!
    Ik vind ook van mijzelf dat ik al goed gewerkt heb aan het maken van lessen dus hoe dik ik m ook stress dat ik er nog veel moet maken, wil ik mijzelf toch wel al daarvoor een pluimpje geven!


    A to the Z

    Ik ga donderdag met mijn moeder uit eten, mijn pa zit in Amerika en wij gaan er dus even een gezellig dagje van maken. Super veel zin in ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag heb ik besloten de eerste helft van mn treinreis te lopen, en als reward zat ik daarna dus echt in een super rustige trein de rest van de weg. Dus en een frisse neus kunnen halen en mn benen kunnen strekken. En de drukte met alle scholieren kunnen vermijden. Dat ga ik vaker doen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een goede dag. Die zijn bij mij zeldzaam, dus ik ben er blij mee en probeer ervan te genieten (:


    26 - 02 - '16

    *O* vakantie
    Al moet ik wel bijna elke dag werken... :') maarja

    Nieuwe username :D Ik ben er echt blij mee dat die vrij was.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou hebben we ons weekje qua negativiteit wel gehad lijkt me zo, wat hebben jullie deze week dan voor positief iets meegemaakt? :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vandaag heb ik voor de eerste keer mijn KPOP lijst aangezet tijdens het alleen rijden in de auto en man, dat was echt zo zalig om gewoon mee te krijsen uit volle borst yeeeeeeehet
    echt gewoon number one reden waarom ik wilde kunnen rijden, is dat erg? :')

    Nu ben ik nog wat lessen aan het voorbereiden. Daarbij zit er een oefening over Troje in en altijd als ik daar wat van kan tonen ben ik ook echt fantastisch gelukkig hehehehe, even mijn hype daarover projecteren op mn leerlingen!
    Dus nu even intens genieten van die soundtrack van Troy terwijl ik een powerpoint in elkaar flans nog haha


    A to the Z

    Morgen komt er een vriendin terug na een half jaar stage te hebben gelopen in Maleisië (hoera)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    Morgen komt er een vriendin terug na een half jaar stage te hebben gelopen in Maleisië (hoera)


    Ah, dat is zo'n leuk gevoel he om iemand na zo lang terug te zien!
    Geniet ervan!


    A to the Z

    Model Ryohei Otani looks so hot I just wanna do him.
    Hij is 38 en gescheiden, perfect materiaal voor mijn seksuele fantasieen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2019 - 19:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Fenrys schreef:
    Morgen komt er een vriendin terug na een half jaar stage te hebben gelopen in Maleisië (hoera)


    Aah heel veel plezier ^^ Super leuk dat je haar weer gaat zien.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Thanks guys! Tijd voor een feestje, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle