• Ik denk dat ik paranormaal ben.Want ik kan gedachten lezen.Een keer had een vriendin van mij 1 getal opgeschreven tussen 1 en 10.Ik kreeg 2en3 binnen alleen die twee getallen.En toen had ze 2,3 opgeschreven gwn kijken of ik het wist dat was raar en daarna gebeurde nog meer van dat soort dingen zou ik paranormaal zijn.


    Mijn geheim is geheim

    Dat is niet gedachten lezen, en paranormaal is dat zeker ook niet. Dat is gewoon je intuïtie. Bij sommigen is dat heel goed ontwikkeld waardoor er zo'n dingen gebeuren. Maar oké, dat is wel speciaal en cool. Dus het kan. ;3

    Wacht, ik ga even iets zoeken.
    Gevonden! Klik, dan kom je uit op de 'Zener test', dat is een test om je zesde zintuig te testen (krul)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 16:44 ]


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    Dat is niet gedachten lezen. Dat is gewoon je intuïtie. Bij sommigen is dat heel goed ontwikkeld waardoor er zo'n dingen gebeuren. Maar oké, dat is wel speciaal en cool. Dus het kan. ;3

    Wacht, ik ga even iets zoeken.
    Gevonden! Klik, dan kom je uit op de 'Zener test', dat is een test om je zesde zintuig te testen (krul)

    We hebben dat Progama ook in Nederland hoor ;]
    Maar het zou kunnen tog, als je er in gelooft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat kan, sommige mensen zijn paranormaal.
    Gefeliciteerd? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Dat kan, sommige mensen zijn paranormaal.
    Gefeliciteerd? :')

    Das mega cool
    gefeliciteerd


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Pestkop schreef:
    Dat is niet gedachten lezen, en paranormaal is dat zeker ook niet. Dat is gewoon je intuïtie. Bij sommigen is dat heel goed ontwikkeld waardoor er zo'n dingen gebeuren. Maar oké, dat is wel speciaal en cool. Dus het kan. ;3

    Wacht, ik ga even iets zoeken.
    Gevonden! Klik, dan kom je uit op de 'Zener test', dat is een test om je zesde zintuig te testen (krul)


    Sorry, maar die zenertest is een beetje bullshit. Je kan er niet achterkomen of je een 6e zintuig hebt door internet.
    Dat moet je zien, horen, voelen.

    Anyway, het enige wat ik heb, is aanwezigheid voelen eigenlijk. En een rand van energie om mensen heenzien, maar dat was het.

    Hey maar, je moet het gewoon uitproberen, er een beetje mee experimenteren en dan kijken waar je uitkomt.

    De God zit in jezelf.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    (...)

    Sorry, maar die zenertest is een beetje bullshit. Je kan er niet achterkomen of je een 6e zintuig hebt door internet.
    Dat moet je zien, horen, voelen.

    Anyway, het enige wat ik heb, is aanwezigheid voelen eigenlijk. En een rand van energie om mensen heenzien, maar dat was het.

    Hey maar, je moet het gewoon uitproberen, er een beetje mee experimenteren en dan kijken waar je uitkomt.

    De God zit in jezelf.


    Nou volgens mij is je 6de zintuig via internet vinden sowieso niet goed >.< het belemmerd het juist alleen..
    (dat is wat ik denk)


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik moest een keer iets brengen, toen flitste er ineens in mijn hoofd dat ik een gele handdoek zou brengen, en inderdaad, ik moest een handdoek brengen, en er was alleen maar een gele over !

    Raar heahh?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb écht heel vaak dejavu's, maar volgens mij heeft iedereen dat.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb van die voorgevoelen soms van dingen.


    SLOAN.

    Preffection schreef:
    Ik heb van die voorgevoelen soms van dingen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!