• He lieve mensjes!

    Ik heb een vraag aan jullie, sommigen zullen hem raar vinden en anderen belachelijk, maar hopelijk zitten er ook mensen tussen die me willen helpen!
    Zoals sommigen van jullie misschien nog wel weten, werk ik op een kinderboerderij. Vorig jaar is mijn nandoehen (ja, ze was echt van mij, ik had geld opgehaald enz. om haar te kunnen halen) overleden, waardoor haar man Sjors nog alleen was. De kinderboerderij wilde Sjors laten inslapen, omdat hij "in de weg liep" en ook een varken en een aantal haantjes moesten eronder lijden. Ik ging opzoek naar een nieuwe thuis voor Sjors en Biscuit, het varken en vond Akka's Ganzenparadijs.
    Deze geweldige lieve mensen hebben mijn Sjors opgehaald en meegenomen naar hun paradijs. En ook Biscuit kreeg een nieuw huisje.. Ik ga nog wel eens bij Sjors op bezoek, maar het is lastig omdat ze ver weg wonen.

    Misschien kennen jullie het Ganzenparadijs wel en weten jullie dus ook dat deze mensen alle hulp kunnen gebruiken! En ik wil ze ontzettend graag helpen, omdat ze opkomen voor alle beestjes die dit zelf niet kunnen! Ze redden ganzen en andere dieren door heel Nederland. Ook haantjes die anders zouden worden gedood, landbouwhuisdieren die plotseling niet meer welkom zijn, konijnen en gedumpte of zwerfkatten, honden en ander gevogelte zijn bij hun van harte welkom! Als dierenvriend ben ik verliefd op ze en ze eeuwig dankbaar dat ze mijn Sjors hebben gered van de dood..

    Nu wil ik dus zoveel mogelijk geld voor ze inzamelen, zodat zij hun grond kunnen kopen.. In mijn omgeving heb ik al wat ingezameld, maar niet veel mensen wilden dit. Dus probeer ik het via internet !
    Zouden jullie me willen helpen? Alle kleine beetjes helpen! Als je zelf geld wilt doneren vind ik dit helemaal super, maar als je alleen al de foto en link delen wilt, is het ook super! :)
    De link: Klik.

    Alvast van Ganser harte bedankt! <3
    x

    (Ps: Als er mensen zijn die iets gaan doneren, zou het erg leuk zijn als je erbij zet dat het ook voor Sjors is.. Dan weten ze hopelijk waar het vandaan komt en dat mensen het geweldig vinden wat ze doen! Maar natuurlijk HOEFT dit niet.)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:29 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.