• Hee allemaal,
    Ik heb een vriendin, mijn beste vriendin. Soms is ze echt superlief en soms erger ik me echt aan haar. Want soms doet ze echt heel irritant of doet ze heel beledigd als ik (opbouwende) kritiek geef. Maar ik weet niet of ik dat tegen haar moet zeggen. Want misschien reageert ze er dan wel heel beledigd op en wil ze geen vriendinnen meer zijn!

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 18:42 ]


    If you want perfection, buy a Barbie

    ik erger me soms ook aan mensen en daaronder vallen ook vrienden, maar iedereen heeft zo zijn of haar punten die irritant zijn. Maar gewoon op een subtiele manier het vertellen en als het niet te erg is, -de irritatie graat- dan gewoon negeren. =3

    -denk ik dan-

    Als ze irritant is,zeggen dat je haar irritant vind. En het zal een mindere kant zijn van haar,maar als je het verteld kan ze er wel aan werken hé.

    Ik heb dat ook met een van mijn vriendinnen ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat op dit moment ook met mijn beste vriendin.


    Listen to what we're not saying..

    Mijn beste vriendin is net zo! Het is omdat je zo'n goede vriendinnen bent dat je elkaar wilt wijzen op elkaars fouten, en misschien begrijpt je vriendin dat niet en denkt ze dat je het zomaar zegt om haar te kwetsen ofzo, zeg voor je haar die opbouwende kritiek geeft 'Sorry (naam), ik zeg dit alleen maar omdat je m'n beste vriendin bent en omdat ik dat misschien een beetje vind, niet om je te kwetsen, maar ik vind dat je door (hetgene wat ze doet) nogal irritant bent, zou je er alsjeblieft iets aan willen doen?' of iets in die aarden, en hopelijk begrijpt ze dan dat het opbouwende kritiek is!

    Etoile schreef:
    Als ze irritant is,zeggen dat je haar irritant vind. En het zal een mindere kant zijn van haar,maar als je het verteld kan ze er wel aan werken hé.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik erger me soms ook aan mijne best friend
    het ene moment en ik alles voor haar en het volgene laat ze me links liggen en praat ze niet eens tegen mij ik vind dat nergens opslaan


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Dat komt vanzelf wel weer goed, verwacht ik :')


    Hope goes lost but never dies.

    Als ze irritant is,zeggen dat je haar irritant vind. En het zal een mindere kant zijn van haar,maar als je het verteld kan ze er wel aan werken hé.


    teehee.

    Icetea schreef:
    Dat komt vanzelf wel weer goed, verwacht ik :')

    Inderdaad, dat denk ik ook.


    Tanya is de beste.

    Whipple schreef:
    ik erger me soms ook aan mensen en daaronder vallen ook vrienden, maar iedereen heeft zo zijn of haar punten die irritant zijn. Maar gewoon op een subtiele manier het vertellen en als het niet te erg is, -de irritatie graat- dan gewoon negeren. =3

    -denk ik dan-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Icetea schreef:
    Dat komt vanzelf wel weer goed, verwacht ik :')


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb dat ook met een van mijn vriendinnen ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb dat ook bij één van mijn vriendinnen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat heb ik ook met mijn beste vriendin. Ik denk gewoon dat we allebei aan het veranderen zijn en dat we een beetje uit elkaar aan het groeien zijn.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.