• Nou, sirieus, bij mij thuis is het hier echt te gek voor woorden..
    ik en mijn vader logeren om de weekend bij zijn vriendin voor nu 3 jaar. En die vriendin heeft 2 kinderen; een jongen van 8, R en een meisje van 12, L. Mijn vader en L kunnen helemaal niet goed met elkaar overweg, maar om eerlijk te zijn spoort ze ook voor geen meter. Ze hebben nu zo'n grote ruzie, dat ik nu niet kan slapen omdat ze maar blijven schreeuwen >.<
    maar goed, ongeveer een kwartier geleden werd L echt helemaal gek. Ze schreeuwde "Kanker op!" tegen mijn vader en rende naar de keukenla en haalde er een mes uit. Mijn vader liep snel naar haar toe en trok die mes uit haar handen en hield haar pols stevig vast. En dan gaat ze scheinheilig lopen zeggen: "mischien wou ik wel gewoon een appel schillen. Ik ga de politie bellen om te zeggen dat je aan kindermishandeling doet".. maar sirieus, zij is zoo kinderachtig&gek. Ze ging ook een tijdje naar een pyscholoog enzo toe, maar sirieus, dat kind spoort echt niet 0_0


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wow.


    Tanya is de beste.

    wtf

    dat is gewoon raar

    eng kind O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SharonaTom schreef:
    Wa the fuck? -geschokeerd-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Scarecrow schreef:
    Wow, wat zegt de vriendin van je vader er eigenlijk van dat haar dochter zo doet? ._.


    Nouja, iedere keer als ze wat probeerde te zeggen ging L of mijn vader er weer doorheen praten en verder ruzie maken. Geloof me, iedere zin die ze zeiden schreeuwde ze zowat, en ze maakte elkaar echt helemaal belachelijk met "hoer", "lul" enz.
    Maar goed, dat kind is pas 12:S
    Sirieus, ze is echt gek gewoon, ze is ook gewoon zo dom..
    Ze denkt dat bij 1 concert 82 miljoen mensen er kunnen staan en ze weet niet eens wie Hitler is >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hahaha. 'Misschien wou ik wel een appel schillen..' O_O
    Ik wens je er veel succes mee, en inderdaad, dat kind heeft een -boel- vijgen los.


    All this dampness is damp.

    Weirdo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    BOUM schreef:
    Best eng om te bedenken dat je met zo'n freak in 1 huis slaapt..

    Ik als psycholoog zou ook weglopen,een psychiater is misschien beter voor haar. En ik zou bang hebben ö .

    Etoile schreef:
    Ik als psycholoog zou ook weglopen,een psychiater is misschien beter voor haar. En ik zou bang hebben ö .


    Nouja, na die psycholoog kwam ook die psychiater xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.