• Wij hebben dus zo'n computeropdracht op school, (echt super lang) en als wij die dan niet maken of daar een onvoldoende voor halen mogen we niet over! Da's echt kut, je moet zo'n domme opdr8 maken over waarom je op google (enz.) goed informatie kan zoeken. Dat is toch doelloos. Eenpaar kinderen uit mijn klas zijn er aan aan begonnen, na 45 min. werken hadden ze nog maar 1/8 deel af! :|
    Ik heb echt geen zin in zoiets!
    Ik dacht zo van, ik maak hem niet.. Ik heb een goed rapport, we zullen wel eens zien dat ik toch over mag! Maar toen zei een vriendin dat er iemand is blijven zitten door zoiets.
    Dit is toch niet normaal? Als je een onvoldoende haalt, moet je opnieuw da ding maken. En als je het niet op tijd inleverd... Mag je niet over.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 maart 2010 - 14:30 ]


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    jezuz, wij hebben dat met Duits.
    moetne we een boekie lezen en dan moeten we daar opdrachten bij maken. Creative opdrachten, opzich wel leuk en niet zo lang:Y)
    Maar als je dat dus niet maakt he, dan blijf je dus ook zitten.
    Nou, sterkte ermee
    ~xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Wauw, dat is best wel stom, dat je daarvoor niet zou over mogen.
    Maar, als ik jou was zou ik er gewoon op tijd aan beginnen en dan is er vast geen probleem! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Currahee schreef:
    Tja je zult 't toch moeten doen en 't heeft vast wel iets nuttigs, anders toetsen ze dat niet! Veel succes ermee.


    Hope goes lost but never dies.

    ja dat hebben wij ook
    alleen moeten wij voor ckv een voldoende hebben, en een nederlands spreekbeurt doen anders mag je niet over, nou voor ckv hb ik een onvoldoende en voor die spreekbeurt moest ik in januari doen heb k ook niet gedaan xD,, dus ik sie wel of ik over ga hoop het wel xD


    It's so hard to accept the fact you're gone forever

    dat is op het mbo bij mij ook >.<

    echt belachelijk telt je rapport dan niet mee??


    I'm just a little girl in a big mean world.

    xNEVER schreef:
    zo een soort dingen hebben wij ook
    ik wordt er echt helemaal gek van
    >.<- als we er wat over opmerkern is het;
    het zijn niet onze regels het moet van de gemeente -.-" klootzakken.


    van de gemeente??


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Dat doen ze bij ons ook, maar ergens vind ik dat ook wel logisch.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zit je in de ASO? Want dan is het logisch.. Ze kunnen je dan voor alles tegenhouden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zaitsev schreef:
    Zal ik maar niks zeggen met m'n profielwerkstuk. 50 uur moet daar per persoon inzitten, en als je het samen doet moet het een zuinige 50 pagina's tellen. Dus ik, zo goed plannend als ik ben, heb dat ding in de laatste week (de vakantie dus) in elkaar gezet. Dus.. een hele vakantie aan school werken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is zo stom!

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2010 - 16:50 ]


    I don't bite, most of the time <3

    Daar heb ik zoooooooo'n een hekel aan! ><' Bij ons noemen ze dat 'Handelingsdelen' en als je die niet voldoende afsluit mag je geen examen doen. Wordt er schijtziek van.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sinds ik in de eerste kwam hebben ze bij ons "knooppunt". Dat heeft een of andere idiote leraar op onze school bedacht en dan zou je beter werkstukken kunnen maken. Dus als er een les uitvalt dan worden we opgevangen in het computerlokaal om daaraan te werken. En dat is echt vreselijk. Dus tegen ons zeggen ze zo: "als je het niet aan het eind van het jaar af hebt, dan ga je niet over. Als je te weinig uitval hebt, dan moet je maar meer buiten de lessen om doen. En dat kan alleen op school, dus dat doe ik echt niet. Niemand trouwens. Dus nu ben ik blijven zitten. Nee, grapje. Niemand had het af en iedereen is overgegaan (behalve degene met slechte cijfers natuurlijk, maar dat was niet vanwege knooppunt:Y)) tuurlijk joh:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    BOEM schreef:
    dat is belachelijk!
    Gelukkig hebben ze dat bij ons niet =3
    Veel succes met je pc-toets!