• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Een sandwich is ook goed hoor,' zeg ik snel, 'kom Summie, kom Audry, dan gaan we naar de keuken.'
    Ik pak ze beiden bij hun arm en trek ze mee naar de keuken.

    [Laatste post]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ach, ik heb zat meiden gehad maar ik heb gewoon hier nog geen leuke ontmoet' zeg ik schouderophalend. 'nee daarom zijn jullie ook uitgenodigd, omdat het slecht liep'

    Bonita
    'hmm dat vind ik een goed plan alleen nu jouw kamer.anders is het te verdacht vind ik' zeg ik met een speels lachje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    "Nee je word niet voorspelbaar alleen...mhm ja alleen wat" zeg ik bedenkelijk en lach dan. Ik kijk waar hij naartoe wijst en kom uit bij een bankje. "Daar even gaan zitten" beantwoord ik zijn vraag.

    Summer Melody Night

    "Zeg het maar want het maakt mij dus echt niet uit" zeg ik lachend en loop mee naar de keukens. "Alleen bij een sandwich hoef je niet te helpen en bij dat andere wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Daarom een sandwich,' grijns ik, ik plof lui op een stoel en wacht tot de meiden aan het werk gaan, 'met kaas alsjeblieft.'

    [Summer, wat heb jij toch een lui vriendje ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ ja erg he eigenlijk zou ik nu moeten zeggen van "Doe het zelf maar want wij zijn iet in dienst van jou" XD]

    Summer Melody Night


    Ik draai me om en kijk naar Brady die lui op een stoel ploft. "Je hebt geluk dat jij het bent anders had je dus echt een probleem gehad en het ook lekker zelf kunnen klaarmaken". ik begin in de kastjes te zoeken naar brood en zodra ik dat heb gevonden ga ik opzoek naar beleg. "Ik lijk wel gek dat ik dit doe"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grinnik en loop naar het bankje toe. Ik ga erop zitten en klop naast me. Ik lik van mijn ijsje en kijk om me heen.

    Brady Wright
    'Mijn kleine gek,' grijns ik, ik sta op en ga op Summer's schouder hangen terwijl ze bezig is met de sandwiches. Ik druk een kusje op haar wang, ik ben wel een beetje veel gebruik aan het maken van mijn vriendin. Daar moet ze wat voor terug krijgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ja dat klopt wel" zeg ik met een grijns op mijn gezicht en smeer de sandwiches. Zodra ik daar mee klaar ben draai ik me om en kijk hem aan. "Je sandwiches zijn klaar en waarom doe ik dit eigenlijk allemaal voor je"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik loop naar het bankje en ga naast hem zitten. "Ik wil je nogmaals bedanken voor deze dag, want het was echt geweldig" zeg ik glimlachend en lik van mijn ijsje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics)
    Jayden Mason Howard

    Ik kijk haar eerst vreemd aan maar begrijp dan wat ze bedoelt. Ik grijns en zet mijn pet op en zet bij haar, haar zonnebril op. Ik til haar weer op en loop naar mijn kamer. Ik schop de deur open met mijn goede been en doe hem weer achter me dicht. Ik leg haar op mijn bed en geef haar een kusje in har nek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    'Geen dank joh, ik vindt het zelf ook heel gezellig'zeg ik met een grote glimlach. Ik lik nog wat van mijn ijsje die alweer een beetje begint te smelten.

    jasmine

    'Aha dus eigenlijk zijn wij hier om te werken, nou dat had je van te voren wel even mogen melden meneer drew, ik heb allemaal zomerjurkjes mee, ik had dan beter mijn stoere tuinpak mee kunnen nemen' lach ik.

    Bonita

    Lief lachend kijk ik hem aan en doe mijn zonnebril en zijn pet af en leg die op zijn nachtkastje. Zacht kreun ik zijn naam als hij in me nek kust


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik lik van mijn ijsje en kijk even om me heen. "Fijn om te horen dat je het ook gezellig vindt" zeg ik met een glimlach die nog steeds rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer