• Ja ik zat Justin Bieber te stalken op twitter en toen keek ik zo bij followers -dacht ik- en toen stond hij dus bovenaan en toen dacht ik dat hij me volgde. Maaaaaar toen keek ik dus bij Following. -.- Ik flipte al helemaal jonge .
    Hebben jullie dat ook wel eens? (cat)


    when words fail, music speaks.

    Happysnail schreef:
    Ik worg gevolgd door schaars geklede dames :8


    Haha, fijn! Ik snap echt he-le-maal niks van twitter.


    It's time to be happy again.

    Bij mij volgt Peter Facineli xD Gehe oke heb hem gestalkt gehehee.. Ik zat echt zo te kijken wtf hij volt mij echt woehoe..
    Nu wil ik dat R-Patz me volgt!! Alleen weet ik niet of hij ook een twitter acound heeft.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Er zijn wel bands die me zus een gelukkige verjaardag wensten. Zolang ze nog redelijk onbekend zijn doen ze al die dingen wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik word gevolgd door 225 mensen ofzo ik hou het niet bij xD lol

    EDIT: Net gekeken BEP volgt me boejah xD

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 23:29 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Reassurance schreef:
    Hahaha :'D

    Ik heb geen twitter.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Shampoo schreef:
    Bij mij volgt Peter Facineli xD Gehe oke heb hem gestalkt gehehee.. Ik zat echt zo te kijken wtf hij volt mij echt woehoe..
    Nu wil ik dat R-Patz me volgt!! Alleen weet ik niet of hij ook een twitter acound heeft.. :)


    Ik denk dat hij dat heeft..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    A-Tif en Suggest van Holland's Got Talent.
    Hebben denk ik twitter maar ik volg dus Suggest hij heet eigenlijk Stefan L R Trommelen.
    Ik gaf hem eergister van dat ik zn liedje downloade en hem misschien ging draaien op Q Radio ben mede DJ maargoed toen zei hij Cool Thnx ik kreeg dat gelijk terug en ik heb hem ook op hyves


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Shampoo schreef:
    Bij mij volgt Peter Facineli xD Gehe oke heb hem gestalkt gehehee.. Ik zat echt zo te kijken wtf hij volt mij echt woehoe..
    Nu wil ik dat R-Patz me volgt!! Alleen weet ik niet of hij ook een twitter acound heeft.. :)


    Robert heeft geen twitter xD Jackson rathbone ook niet en voorde rest weet ik het niet precies uit mijn hoofd xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    IDGAF schreef:
    Ja ik zat Justin Bieber te stalken op twitter en toen keek ik zo bij followers -dacht ik- en toen stond hij dus bovenaan en toen dacht ik dat hij me volgde. Maaaaaar toen keek ik dus bij Following. -.- Ik flipte al helemaal jonge .
    Hebben jullie dat ook wel eens? (cat)

    dat had ik toen bij Marcel Gothow(heeft in cinema bizarre gespeelt als Shin)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    nope want ik heb geen twitter xD


    Miracle!!

    Reassurance schreef:
    Hahaha :'D

    Ik heb geen twitter.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee want ik heb geen Twitter. Alleen de naam van die site al -rillingen-


    No growth of the heart is ever a waste

    whaha ik heb (nog) geen twitter misch. in de toekomst!?
    maar dat soort dingen zijn bij mij normaal dat gebeurt me heel vaak vban die domme blunders weet je wel


    I <3 HIM & Lovex

    Adored schreef:
    Ik kreeg mail van twitter met als onderwerp; Mitchel Musso is now following you on twitter (ofzoiets) dus ik flipte hem hart, bleek het een fanpage te zijn -_-

    Dat had ik bij Bill Kaulitz. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omg, wat vervelend! Iemand die ik ken (van internet, maar toch) die twittert met iemand van Now, Now Every Children (band waar ik fan van ben) en like, ze hebben gewoon hele gesprekken met elkaar. -jaloeers-


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.